Mesajınıza cevap vermeyen birine "egoist" veya "kendini beğenmiş" damgasını vurur musunuz?

Mesajınıza cevap vermeyen birine egoist veya kendini beğenmiş damgasını vurur musunuz?
Mesajınıza cevap vermeyen birine "egoist" veya "kendini beğenmiş" damgasını vurur musunuz?
Cevapla