İnsanlarla konuşmak istemiyorum sadece susuyorum. Bunun bir çözümü var mıdır?

Merhabalar, ben konuşmayı sevmiyorum genelde kısa cevaplar veriyorum kendimi ifade etmeye çalışırken ağzımdan bazen saçma sapan kelimeler cıkıyor ben bile anlamıyorum söylediğimi. Karsı cinse gelince hele hiç konuşamıyorum , daha dogrusu konuşmuyorum. Cok soguk kalıyorum kısa ve net cevaplar vererek. Galiba konuşma özürlüyüm. Çözümü varmıdır...
İnsanlarla konuşmak istemiyorum sadece susuyorum. Bunun bir çözümü var mıdır?
Cevapla