Çok sessizim, insanlarla konuşamıyorum. Ne yapmalıyım?

Kendimi çok yalnız hissediyorum,20 yaşındayım. Ortaokuldan liseden hiçbir arkadaşımla görüşmüyorum eskiden de böyleydim kimseyle bir samimiyetim yok, her girdiğim ortamda sessiz kalıyorum, sonunda yine böyle yalnız kalacağımı biliyorum ama insanlarla konuşmak için de bişey yapmıyorum en sonunda boşveriyorum ve içime kapanıyorum. Böyle olmamın sebebi ne acaba ne yapmamı önerirsiniz? Sanki bu hayatı boşuna yaşıyormuşum gibi hissediyorum, kimseyle samimi olamıyorum, hiç bir zaman yıllarca devam eden arkadaşlığım olmuyor, insanları susarak kendimden soğutuyorum, kalabalık bir ortamda konuşunca hemen suratım kızarıyor domatese dönüyorum, bu durumu nasıl aşıcam bilmiyorum tek bildiğim kendimi çok yalnız hissettiğim hayatımda kimse kalmadı tek başıma kaldım, keşke zamanı geri alıp liseden ortaokuldan arkadaşlarımla daha samimi olabilsem şimdi o kadar yalnızım ki. Ama o zaman yaptığım hataları hala yapıyorum hayatıma yeni giren insanlara da soğuk davranıyorum, benim huyum bu kendimi değiştiremiyorum ama bunları yaşamaktan çok yoruldum. Psikolojik sorunlarım mı var acaba ben niye böyleyim lütfen biri tavsiye versin
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı zamanda iki üç sene önce psikiyatriste falan gidiyordum bipolar tanısı koydular, bunun için hap falan da içiyordum sonra bıraktım gitmeyi oraya, zaten gittiğim zamanlarda da böyleydim. Burcum da ikizler. İkizlerin özelliklerinde ani ruh değişikliği yazıyor evet bu doğru ama aynı zamanda konuşkan neşeli insanlar olurlar diyorlar. Ben neşeli konuşkan falan değilim. Niye böyleyim bennnnn?
Çok sessizim, insanlarla konuşamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla