Sohbet açamıyorum çok sessizim ne yapmalıyım?

Sohbet edemiyorum çok utangaç ve sessizim insanlarla diyalog kurmak benim için o kadar zor ki ne yapmam gerek artık kendimi çok kötü hissediyorum
Sohbet açamıyorum çok sessizim ne yapmalıyım?
Cevapla