Çok sessizim insanlarla ne konusacagimi bilmiyorum, saf durumuna düşüyorum. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. . Benim sorunum şu ki çok sessizim insanlarla ne konusacagimi bilmiyorum. İnsanlar gülüp eğlenirken ben kolayca gülemiyorum. Güldüğüm zamanlar sanki herkes beni izliyormuş gibi geri susuyorum. Konuşmaya çalıştığımda ya laf sokuyolar ya da saf yerine koyup gülüyorlar bu durumdan çok rahatsız oluyorum. Ne yapmalıyım önerileriniz nelerdir?
Çok sessizim insanlarla ne konusacagimi bilmiyorum, saf durumuna düşüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla