Hiç arkadaşım yok ve notlarım kötü, üniversiteyi bırakmak istiyorum sizce ne yapmalıyım?

Üniversiteye yeni başladım asosyal biriyim ailem çok baskıcıydı ilk defa ailemden ayrıldım ve hiç arkadaşım yok ortamım yok ciddi anlamda kimse yok notlarımda kötü aile durumum da kötü okumaktan başka seçeneğim yok ama okumak da istemiyorum bedensel olarak sorunlarım da var kafam karışık sizce ne yapmalıyım?

Hiç arkadaşım yok ve notlarım kötü, üniversiteyi bırakmak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla