Okulu bırakmak istiyorum ne yapmaliyim?

Ben lise 3 ogrencisiyim 18 yasindayim bir sene sınıfta kaldim lise 3 de zorla geçtim zaten iki dersten sorumlu kaldim arkadaşlar ben okumak istemiyorum içimde hic heves kalmadi açıktan okuyup çalışmak istiyorum okul bana zaman kaybi olarak geliyor hem de okulda kimseyi sevmiyorum derslerimde kotu annem babam okumıcaksan boşuna gitme dediler sizce ben ne yapmalıyım günlerdir bunu düşünüyorum içim içimi yedi sevgilim de okumuyor 1,5 senedir çıkıyoruz yakında sözlencegiz
Okulu bırakmak istiyorum ne yapmaliyim?
Cevapla