Kendini gereksiz hissetme duygusunu nasıl yok ederim?

Sadece bende mi var bilmiyorum ama kendimi aşırı gereksiz hissediyorum. Derslerde çok başarılı birisi değilim orta dereceli bir öğrenciyim. Spor konusunda da yeteneğim yok. Çevremdeki insanlara bakıyorum da hem sporda hem de sporda çok başarılılar. Günümün çoğu bu düşünceyle geçiyor çok can sıkan bir durum :(

Kendini gereksiz hissetme duygusunu nasıl yok ederim?
Cevapla