
Kendi kişiliğim gibi rengarenk şekerler aldım 😂😂 çünkü çocukluk ruhumda var 😂😂

Kendi kişiliğim gibi rengarenk şekerler aldım 😂😂 çünkü çocukluk ruhumda var 😂😂
Eskiden mi güzeldi yoksa eskiler mi, dendiğinde; eskiden güzelmiş diyorum.. Çünkü eskinin ruh hali, psikolojisi, atmosferi çok farklıydı.. Aynı şeyleri yapsam da aynı tadı alamıyorum..
Benim için en azından..
Aynen öyle çok haklısınız hiç bir şey aynı olmuyor çünkü o sağlık temizlik, iyi niyet yokki şimdi ki çocuklar da öyle eski çocuklar gibi degilki saygı , terbiye memnuyet , ahlak hiç birşeye sahip değillerki. Bundan sonra da iyi olmasını beklemek saçmalık olur çünkü hiç bir şey eskisi gibi olmaz olmıycakta 😔😔😔
yaşlandıkca eskiler daha iyi geliyor çünkü anılar her zaman güzel hissettirir çcocklugumda tutumluymuşum çok 2 dilim ekmek yersem 2 dilimde sabaha saklarmışım sanırım hala o tutumluluk içindeyim
saol bıdık :)
😂😂 rica ederim de nolduki
Niye öyle dediniz
nasıl deseydim güzellik :)
Bilmem ki yani niye böyle bir şey dediğinizi merak ettim
bana karşı niye böyle hep meraklısın :) sevimli oldugun için bıdık dedim
Tm peki teşekkür ederim 🙏🙏
Yapıyorum kendimi mutlu etmeye çalışıyorum mesela hala supriz yumurta alırım
İçimdeki minik kıx mutlu olsun yeter
Cevap
12Cevap
Kiraz 🍒 jelibonu ile küpe yapmak, patlayan şeker yemek
Yaa çok güzel brnde patlayan şekeri hala çok severim gördüğümde de alıyorum zaten 😂
Sevilmez mi ya :D
🌹🌿🌹🌿🌹🌿
Çizgi film izliyorum hala
Bende severim çizgi film izlemeyi 🤣🤣 hoşuma gidiyor
Kesinlikle insanı çocukluğuna götürüyor :D
Aynen öyle barış
Hee maşallah ya :) afiyet olsun
Oyunlar oynarım ve ülker çikolatalı gofreti markete gidince mutlaka alırım
Teşekkür ederim 🙏 aranızda Ülker çikolatalı gofret sevmeyen var mı diye bağırmak geldi içimden sizede afiyet olsun ozaman
Yolunuz açık olsun 🙋🙋
Benim ruhum hep çocuk içimde biraz şeytanlık var ama
Aa hayırli evlat 😂 yorum yazmış 🤣😂
Senden koekmalımıyım peki 😂 biraz hınzırsın yaa o bakımdan 🤣
" korkmalımıyım "
Tanısam kesin burayida karıstirir gidersin sen 😂😂
Ne biliyim senin sağın solun belli olmaz her şey yapabilirsin deliğganlı 🤣🤣
Sende bizim şekerimizsin 🍭 pofuduk minnak kedi kıvamlım 😂😂
Çok teşekkür ederim 🙏 ben sana demiştim ben daha küçüğüm diye 😂
Ama ben de senin nekadar çocuk ruhlu olduğunu öğrenmek istiyorum sen neler yapmayi seversin ya da yaparsın
😂😂 evet belli oluyor bunu anlamamak ne mümkün 😂 senide yoldan çıkardım kendime benzettim 😂😂
Yaa bak şimdi gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣🤣
Olmazzzz 🤣
Olmazzzz 🤣 seninle konuşamam ama çünkü annem yabancılarla konuşma dedi 😂 sizi tanımıyorum çünkü şeker çikolata filan verirlerse sakın alma dedi 😂🤣
Bu devirde birisine kalbini vermek akıl işi değil ki
🤣🤣 değil kalbine yazık olur kıyamam sana 😂
Bak bak laflara bak sen sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni 🤣 o
Eskiden iki tatlı söze kanardım şimdi akıllandım üç tatlı söze kanıyorum 😂
Ağzın iyi laf yapıyor bu işin ustası olmuşsun artık ama şunu çok iyi bilirim ki çok laf sahtelik içerir karizmatik beyefendi 😂
Her gördüğüne böyle kalbini bırakırsan yazık olur o kalbine reiss 😂 biz bu laflara doyalı çok oldu sen o güzel çeneni yorma böyle şeylere
Bu şarkı benden sana gelsin 🤣 şemsettin bin arabaya Şemsettin seksiydiler üç beş kişîydiler önce sevdiler sonra dövdüler 😂 böğrüme vurdular böğrüm arıyor böğrüme vurdular böğrüm arıyor 🤣🤣
🤣🤣 niyeki
Söz düellosu mu yapardık
Çilemse çekerim kaderimse gülerim 🤣🤣
Benim amatör olmam çok normal degilmi çünkü ben daha küçüğüm 😂🤣
😂😂 bilmem sen tecrübelisin bu konuda sence gözlerime dünyalar sığarmıydı sen cevap ver bu soruya
Sorumun cevabını alamadım
Peki sen hangisini yapmak istiyorsun
Bir pofuduk minnak kıvamlınında dediği gibi; yaşanacak olan söz ile değil, kalpte yer bulanla olur.. buna verilecek cevap bu süre içinde hele ki olumlu oluşu; söylenebilecek en yalancı söz olurdu.. insan sanarak sever.. sandığını onda gördüğünde aşk olur. Sanacak bi duruma girmedik daha 🤭
tamam peki sen öyle diyorsan öyle dir 🤗
🤣🤣🤣 deme öyle deme öyle 🤣. O pofuduk çay içiyor
Birde o pofuduk şey senin amacının ne olduğunu çözemediği için nasıl davranacağını bilmiyor ciddi mi dursun , ponçik mi olsun , sert mi dursun bilemedi çünkü karsindaki insan duygusal kelimelerle gelince sanki bir çizgi koymak istemis olabilir yoksaki o hep ponçik çünkü bu davranış ona yakışıyor çocuk ruhlu olmak onu o yapan en güzel şey çünkü.
Öyle değil işte tam tersi tecrübelerim doğrultusunda nasıl yaklaşacagimi bilemiyorum çünkü biz burada neler duyuyoruz neler görüyoruz samimiyetini suistimal eden mi dersin takıntı halinde ısrarla yazanmi dersin sırf dm ye gelmiyorum diye laf sokanlar, küsenler tribe girenler mi dersin , sen Alttan aldıkça sacnalayanlarmi dersin hercesit insan çıkıyor karşına oyuzden de kime nasıl yaklaşacaginada bilmiyorsun
Ben burayı mizah amaçlı kullanıyorum oyuzden kimseyle duygusal bağ kurmuyorum kurmak ta istemem
Muzip bir karakterim makara yapmak için burdayım beni tanıyanlar da bilir bunu öyle işte
Kendimi anlatmaya çalışıyorumdur 🤣🤣
Sen muzipligime yaklaşmiyorsun sorun o yazdıklarına bir bakarmisin lütfen muzipligime yaklaşmış olsanız şu an saçma sapan herşeye gülüyor ya da konuşuyor olurduk
Ben burada ne neşeli sohbetlere imza atmış birisiyim makara yaparız kimse kimseyi de yanlış anlamaz böyle bir beklentiye de girmez güleriz geçeriz
Burdayım 🤣
Ben geldim ta ta tatammmm 🤣🤣
🤣🤣 bence tanısan onu da çok seversin
Aynen okudum zaten yorumunu cevap veremedim çünkü bu gün üç soru sormustum onları cevaplıyorum
🤣🤣 ne adamsın sen yaa
Senin amacın ne yavru ceylanım 🤣
Ne biliyim ben garip bir adamsın 🤣
Deliysen deli davran ozaman 😂 aklını alırım senin 🤣 birdaha hiç düşünmezsin
Valla o hiç belli olmaz paşamm 😂 yaşayıp görmek lazım 😂
Nerde yaşıyorsun üstün zekalı beyefendi 😂
Ya attığım mesaj bir yerine gelirse elimin hiç ayarı yoktur da 😂
Şimdi baktım da içimde ki jocuk ölmüş.💧
Afiyet bal şeker olsun karşim.
Teşekkür ederim 🙏 ama neden bu kadar karamsarsın yapma böyle
Hala gulebiliyorum cok sukur ve abur cubur gomuyorum hala
Cok capkinmisim cocukken. Beni kucagina alip seven ablalarin memelerini ellermisim😃
🤣🤣 inşallah bu çocukluk dönemini atlatmışsındır 🤣 yoksa ki ablalar sana kızar
Simdi nerde😃😃😃 hatta utangac ve sessiz bir abla varmis onun hepten sutyeninin icine sokarmisim elimi,
Köpeklerime sarılıp uyuyorum ☺️
Yaaa çok güzelmiş en güzelini yapıyorsun.. yorumun için çok teşekkür ederim. 🙏🙏🙏
şeker komasına girdim yhaa
Niye nolduki 🤣
🤣🤣 deme öyle deme öyle bebiş çok tatlı değillermi ama rengarenk
Çok pahalılar la. Ama çok güzeller sahiden
Evet pahalı bende azar azar aldım zaten çünkü rengarenk hoşuma gidiyor kahve ile içmek... yorumun için çok teşekkür ederim 🙋
Sürekli hayal kurmak. gökyüzünü hep izlemek
Bir çok şeyi yapıyorum
Cici bebe yirimm mesela ahah
Banada ayırrr😭😭😭 özledim çokk
😂😂 olur ayiririm neyi özledin şeker yemeyi mi 🤣🤣
Senin gibi bende aynı şekere bayılıyorum 🥰🥰
Aynen çok güzeller rengarenk görünce içim açıldı resmen
Sizde azar azar alabilirsiniz bende öyle yaptım çünkü
Dudak arasına tutup profile koysana 😀
Sen daha sekersin
Teşekkür ederim 🙏🙏🙏
🤗🤗
Olmazz 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?