23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı hepimize kutlu olsun. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü de bize böyle anlamlı bir gün hediye ettiği için teşekkür eder, rahmetle anarım. 🙏🏻 Çocukken olduğum gibi hala aşırı meraklıyım ve çocukken evde misafir için saklanan lezzetli şeyleri arayıp gizlice aşırma huyum hala var. Marketten aynı ürünü almam aynı lezzeti vermiyor nedense. 😅🏃 #BizdeÇocuktuk
Hala yaptığınız çocukça hareketleriniz var mıdır? Varsa nelerdir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben süslü laflar kullanmayı bilmiyorum kutlu olsun kısacası
Çizgi film izlemek sayılıyor mu
Tabiki de, favoriniz var mıdır? 🙂
Sadece ben disneyciyim yetişkinlerin de izleye bileceği çizgi filmler izlerim ben genelde bir favori tutkunu değilim bir şeye bağlanmam.
Hayir yok