Çocukken bu poşeti gördüm mü çıt çıt patlaması çok hoşuma giderdi. Şimdi hala gördüm mü dayanamıyorum elime alıp çıt çıt patlatıyorum 😬😬😂

Çocukken bu poşeti gördüm mü çıt çıt patlaması çok hoşuma giderdi. Şimdi hala gördüm mü dayanamıyorum elime alıp çıt çıt patlatıyorum 😬😬😂

Patpat naylonları patlatmaya ben de bayılırım. İş yerinde bu naylonlardan sürekli kullanırız. Arada bir sırf patlatmak için bir parça kesip alırım :)
enee patpat hala bayılıyorum buna hattaaaa bugün açtığım kargoda kırılacak bişey vardı patpata öyle bir sarmışlar ki işte onu açınca patlattım gene 😁
Bu da bugün kargodan gelen kitabı sarmışlar😂
kitabı bu kadar korunaklı göndermek mükemmel ya 😀
Hizmet muhteşem 😬😬😂
Yemin ederim demin kargo geldi ben de oturdum patlattım ahah :D hatta soru atıcaktım vazgeçtim biliyo musun bu kadar olur..
Teşekkürler yavrum 💋🥂
Pıt pıt tam terapi için icat edilmiş alıp yuvarladıkca pıtır pıtır harika oluyor 😂
evet ya stres çarkı filan bunun gibi rahatlatmıyor bide benim kurbağa anahtarlığım vardı bastıkça çat çat çat ediyordu oda harika 😂
Zaten stres çarkına hiç ısınamadım o anahtarlık kırtasiyede bir şey almaya gitmiştim gördüm beğenmiştim öyle aldım çok eski zaman ama öyle bir şey olsa hemen alırım 😁
çocukların çok ilgisini çekmişti bide çeşit çeşit türleri vardı bide fiyatı 50 liraydı yanlış hatırlamıyorsam 😂 ama en iyisi tesbih şakırtısı çektikçe şakır şukur başka bir melodik oluyor
çocuklara feda olsun ya onlar istediğinde insanın içi elvermiyor hayır demeye 😁 ben 5 parmak sallıyorum bazen tek tek çekiyorum ikisinde de harika şakırtı oluyor mesela alın 33 lük taş tesbih çektikce rahat edersiniz 😁
Zaten ilklerde sabırla başlamak lazım 2 parmak sallayıp sonra alışıyor mesela bulunduğum semtte tesbih sallayan çok kız var kırmızı renkli veya beyaz renkli çekiyolar 😃
Ozaman seni sinir etmemek lazım aman diyim sonra iyi olmaz 😁 bir kusurum olduysa affola her daim emrinizdeyim 😂😂
Anneler de ortak özellik falsolu terlik atışı nasılda güzel atıyolar 😂
Birgün eğitm alacağım ya nasıl bir ilhamdır nasıl bir hedefe kenetlenmektir 🙄😂
Ozaman falsolu terlik yemeyle yetinirim saçımınsüpürge ederim diyeceğim ama fazla saçım da kalmadı napalım tek seçenek falsolu terlik yemek kaldı 🤔😃
Annelerin canları sağolsun boş ver hatta takunya bile atın belkide pekmez akınca kan tazlenir buna vesile olur 🙄😂
Herşeyin zamanı geldiğinde cevaba ulaşılmış oluruz 😇
Evet ozaman doğru zamanın gelmesi hatta şirinleri bile görmek için şimdilik ben kaçar size iyi geceler güzel vakit ayırdığınız için Teşekkür ederim 😊
Teşekkür Ederim E. İ. G. İçin saygılar Hürmetler sunarım 👏👏👏👏😊
Cevap
17Cevap
Aklıma hiçbir şey gelmiyor ya. Lunaparka gitmek olabilir
Çizgi film izlemek
Senin zamanında poşet mi vardı kız? Taş devri değil mi senin çocukluğun? Şaka şaka 😬
Aklıma gelen yok ya
Yine teşekkür ediyor bak ya 😂😂 yeter kız yeter 😂😂😂
bu bende de vardı :) hala bende yapıyorum bunu başka aklıma gelmedi
9 yaşımda spora başladım. Hala düzenli yaparım. Sayılır mı?🤣
O zamaaaaan A şıkkı spor diyorum 😈
Alışkanlık demiyimde çoçukla çocuk oluyorum 😊.. Yuvarlanıyorum sünüyorum evcilik ip attlama saklanbaç, seksek He hee😄hepsi çocuklarlarla çok iyi keyifli kahkahalarla dolu vakit geçiriyorum.. Çok mutlu oluyorum enerjileri süper..
Evet bu poşetler çok guzel cidden. Tek tek patlatmasi ayrı, katlayıp öyle patlatması ayrı güzel.
Ben hala cizgi filmleri severek izliyorum 😅 bebek bisküvisini de çok severim, ama süt olmadan
Küçükken pencere kenarında ölü olan kelebekleri alır gömer mezarlık yapardım aasfg elimle camdaki sinekleri falan öldürürdüm
Yani küçükken çayın içine ekmek doğrayıp yemeyi aşırı severdim. Hala arada yapıyorum. Annem küçük çocuk gibisin diyor djdjdj
Uyurken bacağımın tekini hep havaya kaldırrım birde yüzümğn altına elimi koyarım.
Parlak Çikolata kağıdı saklamak. Anısı olan eşyaları saklamak..
Babamın getirdiği poşetleri açıp bakardım hala yapıyorum 😂
Yerde gördüğüm kuruyan yaprakların 🍁 üzerine basmak😅
Sunun sesinden nefret ediyorum. Sekerli yogurt yemek var
Evet ya küçükken kızları öpüyorum kafamı yasliyirdum göğüslere seviniyor öpüyor yanaklarımı mincıklayıp onlarda beni opuyordu artık yaptırıyorlar acaba neden 🤷🏻
Cino yemek
Cino eskiden beri güzel tadı vardır peki keki vardı o da güzeldi ama artık yapılmıyor
Ben normal ezmeden yiyorum. Peki kalmadı bir de eti piknik bisküviler çok iyiydi onlar da yok artık
Çok nadir oluyordur ben hiç denk gelemdim
Ahahah aynı benn🙄🫣
Kulak emme favorimdi ama şimdi yapamıyorum womdkwkd
Çayın üstüne leblebi koymak 😂
Bisküvili çay maması.. yaparım hâla ))
kuru ekmek yeme alışkanlıgım hiçbir zaman değişmedi !!!
Arada eski çizgi filmleri açıp izliyorum
Büküp patlatırdım 😂😂
Yapana zevkli duyana eziyet olan şey 😂
Evett bunu çok seviyorum 😄
Bende bayılırım buna
.☺️
Evet bunu ben de severim yapmayı
Burnumu karıştırmak 😄
Evet az önce çok eğlendim 🌸
Bende çok severim… 🙃
Bunu hâlâ yapıyorum.
Bundan çok patlatırdım. Karıncaları yuvasına bırakırdım küçükken.
Harika aktivite.
Tadelle 😀
Iste bu resimdeki cisim
Cips yerim.
Salçalı ekmek yemek
Ah bende aynısı
Bisküvi süt
Yok,
Çizgi film izlemek
Gülmek 😀
Hatirlamiyorum.
Oje yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?