Kişilik & Karakter Küçüklükten hala vazgeçemediğiniz alışkanlıklarınız var mı? NazeninKadın Takip Et Xper 7 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bakın ben hala vazgeçemediğim alışkanlıkları gösteriyorum. 😂Hala çok severim, yerim de. 😍Sıcak sütün içine atıyorum, iyice eziyorum. Mama gibi mis. 😂 Küçüklükten hala vazgeçemediğiniz alışkanlıklarınız var mı? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
İbrahimmbey Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 42% +1 yıl Cicibebe benim zamanım da almamışlar ya da yokmuş bilmiyorum ama küçük kardeşime alınırdı o zaman çok sevmiştim şimdide ara ara alırım 1 4 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Benim zamanımda da yokmuş heralde ya da almamışlar. 😅 ben 27 sen 28 zaten. Kilo aldırıyor çok ama fazla tüketmemek şart.😶 Yorumla İbrahimmbey +1 yıl Evet şeker oranı yüksek 95 limisn Yorumla NazeninKadın +1 yıl 96 :) Yorumla İbrahimmbey +1 yıl Ben 94 :/ Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Tozlu araba camlarına beni yıka yazmak dkldlfofıgıfkdm 1 1 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Çok eğlenceli kdkdkska😂😂 Yorumla
birsenfonişairi Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Süt mısırı çok seviyorum.Çikolatalı mısır gevreğiMuzlu süt Yani şimdilik bunlar geldi aklıma 😂 0 0 Yorumla
Mericeyn10 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl 🤣 cicibebe benimde canımdır. Rampa ve merdiven yanyana mesela küçüklükten beri merdivenden çıkmam öyle bir durumda. Çatal kaşık illa aynı takım olacak diye bir takıntıl vardı neyse ki aştım 0 0 Yorumla
Mertgfb Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl Danone ama dondurma hali 1 2 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Aaa evet öyle de güzel oluyor🤩 Yorumla Mertgfb +1 yıl Efsanelerde bugün Yorumla
AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Meyveli yoğurdu gerçekten çok severim 1 4 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Love love love😂 Yorumla AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ +1 yıl Diğer sorudaki cevabımı gördün mü 🥳 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Gördüm gördüm😂 Yorumla AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ +1 yıl 🥳🥳🥳 Yorumla
bateristartist Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl cici bebe sütle ne güzel yenilir yaa 1 8 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Çok güzel de inanılmaz kilo aldırıyor😢 Yorumla bateristartist +1 yıl aynen şeker oranı çok yüksekama 1 kilo 7700 kaloriye eşit7700 kaloriyi de almak çok zordurtabi yine de dikkatli tüketmek gerekli :) Yorumla NazeninKadın +1 yıl Yok ya 1 kilo da tüketmezsin zaten. 😂😂 Yorumla bateristartist +1 yıl 1 kilo dediğim kilo alma bazında yanikişi 1 kilo alabilmesi için 7700 kalori alması gerek ki 1 kilo alsıncicibebe 170 gr 170 gr 751 kcalyani tamamını bile yesen 1 kilo almazsın :)ama şekerin yükselir o başka Yorumla NazeninKadın +1 yıl şu an rezil oldum ben gidiyorum😂😂😂Anladığım şeye bakar mısın ahahah😅Çok tüketmediğin sürece almazsın evet ama sürekli tükettiğin taktirde bittin. 😅 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Onca şeyden kalori alıp aksamında cici bebe yemek mesela başlı başına kötülük kendine. Yorumla bateristartist +1 yıl yok canım ya ne rezili yanlış anlamışsın o kadar :)aynen dediğin gibi çok tüketmediğin taktirde almazsın kilo Yorumla bateristartist +1 yıl bence kötülük değil keyif :D Yorumla
Papatya1991 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Sabah aç karnına kola içmek 🤤 öfffff boğazı yakarak inicek mideme enfes 😂 1 0 Yorumla
Enes9434 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ben hâlâ yiyorum çünkü vazgeçemeyeceğimiz tek lezzet 0 0 Yorumla
Lordreal Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Hala aliyorum onada zam gelmiş üzdü :( 1 6 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Sorma ya, şu küçücük danone bile ne kadar oldu sen bilsen. 8 tl mi ne bir tanesi. Kutunun yarısı boş bir de🤭 Yorumla Lordreal +1 yıl Cici bebeciyim ben olmazsa olmazim 😄 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Evet yerun😂 Yorumla Lordreal +1 yıl O zaman cici bebe date i yapalim Yorumla NazeninKadın +1 yıl Yapalım evet. Sana bir paket bana da bir paket iki tane alalımmm😂 Yorumla Lordreal +1 yıl Tamamdir sicak sut termosla getiririm ben 😂 Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Cici bebe tamamda üstteki nedir 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Süte Bisküvi banıp yemek. 0 0 Yorumla
Naisseme Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Çikolata 0 1 Yorumla Naisseme +1 yıl Hala cicibebe 👌 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok tatlısın🥴 1 3 Yorumla NazeninKadın +1 yıl 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ciddiyim niye gülüyorsun 😔 Yorumla NazeninKadın +1 yıl Çünkü gülesim geldi😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Cicibebe benim zamanım da almamışlar ya da yokmuş bilmiyorum ama küçük kardeşime alınırdı o zaman çok sevmiştim şimdide ara ara alırım
Benim zamanımda da yokmuş heralde ya da almamışlar. 😅 ben 27 sen 28 zaten.
Kilo aldırıyor çok ama fazla tüketmemek şart.😶
Evet şeker oranı yüksek 95 limisn
96 :)
Ben 94 :/
Tozlu araba camlarına beni yıka yazmak dkldlfofıgıfkdm
Çok eğlenceli kdkdkska😂😂
Süt mısırı çok seviyorum.
Çikolatalı mısır gevreği
Muzlu süt
Yani şimdilik bunlar geldi aklıma 😂
🤣 cicibebe benimde canımdır. Rampa ve merdiven yanyana mesela küçüklükten beri merdivenden çıkmam öyle bir durumda. Çatal kaşık illa aynı takım olacak diye bir takıntıl vardı neyse ki aştım
Danone ama dondurma hali
Aaa evet öyle de güzel oluyor🤩
Efsanelerde bugün
Meyveli yoğurdu gerçekten çok severim
Love love love😂
Diğer sorudaki cevabımı gördün mü 🥳
Gördüm gördüm😂
🥳🥳🥳
cici bebe sütle ne güzel yenilir yaa
Çok güzel de inanılmaz kilo aldırıyor😢
aynen şeker oranı çok yüksek
ama 1 kilo 7700 kaloriye eşit
7700 kaloriyi de almak çok zordur
tabi yine de dikkatli tüketmek gerekli :)
Yok ya 1 kilo da tüketmezsin zaten. 😂😂
1 kilo dediğim kilo alma bazında yani
kişi 1 kilo alabilmesi için 7700 kalori alması gerek ki 1 kilo alsın
cicibebe 170 gr
170 gr 751 kcal
yani tamamını bile yesen 1 kilo almazsın :)
ama şekerin yükselir o başka
şu an rezil oldum ben gidiyorum😂😂😂
Anladığım şeye bakar mısın ahahah😅
Çok tüketmediğin sürece almazsın evet ama sürekli tükettiğin taktirde bittin. 😅
Onca şeyden kalori alıp aksamında cici bebe yemek mesela başlı başına kötülük kendine.
yok canım ya ne rezili yanlış anlamışsın o kadar :)
aynen dediğin gibi çok tüketmediğin taktirde almazsın kilo
bence kötülük değil keyif :D
Sabah aç karnına kola içmek 🤤 öfffff boğazı yakarak inicek mideme enfes 😂
Ben hâlâ yiyorum çünkü vazgeçemeyeceğimiz tek lezzet
Hala aliyorum onada zam gelmiş üzdü :(
Sorma ya, şu küçücük danone bile ne kadar oldu sen bilsen. 8 tl mi ne bir tanesi. Kutunun yarısı boş bir de🤭
Cici bebeciyim ben olmazsa olmazim 😄
Evet yerun😂
O zaman cici bebe date i yapalim
Yapalım evet. Sana bir paket bana da bir paket iki tane alalımmm😂
Tamamdir sicak sut termosla getiririm ben 😂
Cici bebe tamamda üstteki nedir
şöyle düşündüm de yokmuş
Süte Bisküvi banıp yemek.
Kalmadı
Çikolata
Hala cicibebe 👌
Çok tatlısın🥴
😂😂
Ciddiyim niye gülüyorsun 😔
Çünkü gülesim geldi😂