Bizim çok kalabalık arkadaş ortamımız var hepsiyle de çocukluk arkadaşıyız en az 10 15 yıllık arkadaşız 8 kişiyiz bazen 10 oluyoruz counter strike oynuyoruz o kadar keyif alıyorum ki anlatamam ❤️ arada bugün de oynadık ben çok iyi oynuyorum beni paylaşamıyorlar 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yaparım
Aman yorum yapmazsan ölürsün her soruya 😄
Tombala oynardık hep arkadaşlarımla sürekli ben kazanirdim oyunu terk ederlerdi hsjdkdkxdk 🥲
Demek zekisin tuttum seni👏😄
teşekkürler 🌝🌝🌝😎😎😎🙏
Ricalar
Mahalleden çocuklarla bisiklet sürmeye çıkardık
Tekrarlayın çok keyif alacaksınız
Hayir