Psikolojimi nasıl düzeltebilirim nasıl tekrar hayata tutunabilirim?

Geçmişim hep vicdan azabı, pişmanlık ve keşkelerle dolu yaşadığım her gün hayatta olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Bir sürü şey yaşadım ama bazılarını söylemek gerekirse : ben üniversiteye gidicem diye evi sattık başka yerden küçük ev aldık babam benim yıllık üniversite paramı ödemek için arabasını sattı (özel üniversiteye gidiyorum) ama ben derslerden bişey anlamıyorum ilk sene geçemedim bölüm değiştim şimdi bu bölümde de yapamıyorum tüm para emek boşa gitti. Bir yandan annem kanseri yendi doktor takibinde onun durumuna üzülüyorum ve onları hayal kırıklığına uğratacağım için vicdan azabı çekiyorum öteki yandan çok dost kazığı yedim onların ihaneti yüzünden çok çöktüm yalnız kaldım yavaş yavaş toparlanıyorum bir yandan da estetik gerektiren bazı sağlık sorunlarım var ve her gün onlar yüzünden ağrı sızı çekiyorum okula konsantre olamıyorum hayat pahalılığından dolayı tedavi olamıyorum buna üzülüyorum herkes gülüşüp dolaşırken ben annemin sağlık durumuna, babamın emeklerine, yediğim dost kazıklarına, sağlık sorunlarıma, hayattan zevk alamayışıma sürekli bitkin yorgun olduğum için evde sürekli yatışıma çok üzülüyorum oysa millete bakıyorum hepsi mutlu bense sürekli kazık yiyorum yalnız kalıyorum bir de ailemin durumu.. sizce nasıl yeniden hayata tutunabilirim
Psikolojimi nasıl düzeltebilirim nasıl tekrar hayata tutunabilirim?
Cevapla