Bezlenmek bir hastalık mı bir istek mi olabilir sağlık sorunumu?

Akrabalarımla kalmaya başlamıştım. Muşamba bezleri görünce anlamsızca heyecan duyuyordum. Yaşımda artık küçük değildi ama bir şekilde canım istiyordu. Muşamba bezleri bazen odanın içine kuruması asıyorlardı deterjan kokuyordu ortalık. Hayal ediyordum bezlendiğimi bilmeleri bile heyecan veriyordu beni öyle görmeleri tuhaf oluyordum yani. Biraz çocukları vardı bezleniyordu. Birgün dayanamadım artık birkaç gün önceden pazardan Battal boy muşamba bez almıştım saklıyordum. Yatağın üzerine bırakayım görsün şok olsun ne bu derse rahat söylerim diyordum bırakıp bırakıp geri alıyordum heyecandan çatlayacaktım. Sonra dayanamadım ne olacaksa olsun dedim. Şeyyyy altımı ıslatıyorum galiba dedim hızlıca çok su içme dedi gece tamam dedim naylon sereyim dedi sonra akrabam şeyyy uyuyamam dedim o zaman bezleyelim seni dedi bırak ağız büküp dalga geçerek olur dedim hızlıca yüzü dalga geçer gibi güldü şeyyy dedim ben aslında ne olur olmaz diye bez almıştım ama dedim hızlıca muşamba bezlerimi getirdim 8 paket hiç unutmam 24 adet koca bezler. 5 tanesi mavi muşamba bez 3 tanesi pembe muşamba bezdi. Pembelerle bezlenince daha da tuhaf oluyordum aynaya bakınca üfff. Yere serdi yattım altımı bezledi sımsıkı üst üste iki pembe muşamba bezle bezledi. Ayağa kalktım baktı iyice bezli seni dedi popoma vurdu evin içinde bezli bezli dolaştım ohhhhhh. Bilemiyorum ama benim gibi olanlar var mı bilgisi olanlar var mı
Bezlenmek bir hastalık mı bir istek mi olabilir sağlık sorunumu?
Cevapla