Bu sapıklık mı hastalık mı yoksa canım mıdır?

Ailemizle bi akrabamızın devremülküne tatile geldik. Burada kalan bi akrabam var 12 yaşında çocuk kuzenim bile sayılmaz. Bu çocuk sürekli evin içinde benim görebileceğim yerlerde giyiniyor üzerini değiştiriyor. Ben karşı odada otururken kapısını kapatmadan duştan çıkıp üzerini giyiniyor vs bu gibi şeyler. Utanma çekinme gibi şeyler yok hiç çocukta. Yaşından dolayı mı bilmiyorum ama ben yokmuşum gibi davranıyor aramızda 10 yaştan fazla var. Daha 2 gündür buradayım ve sürekli bunları yaşadım. Kendisine bişey demedim kötü olmasın diye. Bilmiyorum ama bu yaştaki bi çocuk gerçekten sapık olabilir mi bunu bile aklımdan geçirdim. Yoksa o yaştaki biri için bunlar normal şeyler mi?
Bu sapıklık mı hastalık mı yoksa canım mıdır?
Cevapla