Tansiyonun düşer ve aniden yemen gerekir onu anlarım da, özellikle çocuklu aileler bunu çok yapıyor. Kasiyer sizin cips ve çikolata çöpünüze dokunmak zorunda mı? Çocuğa sabretmeyi bile öğretemeyen bu tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Markette kasadan ürünün çöpünü geçirten tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çocuklara sanki artık her yerde doğru düzgün eğitim veriliyor. 😃 Aileler bile eğitimi veremez hale geldi. Yarın büyüyünce karşı gelse aman diyip böyle platformlarda yorum dilenirler işte. 😃