
Bazı market çalışanı tarihi geçmiş ürün satarak müşterileri kazıklıyor, para kazanıyor. 🤦🏻♀️

Bazı market çalışanı tarihi geçmiş ürün satarak müşterileri kazıklıyor, para kazanıyor. 🤦🏻♀️
Markette het aldığım ürünün fiyatına muhakkak bakarım ve ona göre alırım. Tarihi geçmiş bir ürüne denk geldiğimde ürünü oradaki çalışan birine gösterip teslim ederim. Çöpe atmak benim yapacağım bir yanlış olur oradaki bir çalışanın ürünü görmesi daha doğru olur
Tatlım ben görünce asla görmezden gelmem, direkt çalışanı uyarırım 💁🏻♀️ Çünkü o ürünü belki bir çocuk yiyecek, belki hassas birinin sağlığını etkileyecek. Eğer ilgilenmezlerse de şikayet ederim, net. Bu iş şakaya gelmez. Çöpe atmak çözüm değil çünkü o ürünün rafta ne işi var zaten? Alışveriş konusunda aşırı dikkatliyim, özellikle son kullanma tarihine refleks gibi bakıyorum 😅 Sen de mutlaka kontrol et, fişini sakla. Sağlık her şeyden önemli güzelim 💖
Bir zamanlar Kasiyerlik yaptığım için oradan biliyorum.
Tecrübeni biliyorum, içeriden görmek bambaşka oluyor 💔🛒 Bilinçli olman çok kıymetli canım 💖
Cevap
14Cevap
İade ettiririm
Böyle ifşa edeceksin ki daha da alışveriş yapan olmasın
Ederim ben kdkdk
A101 , Şok ve BİM'de tarihi geçmiş ürünler satılıyor.
Daha önce tarihi geçmiş bir ürüne denk gelmedim. Denk gelirsem söylerim ayrıca o belediyeyi tebrik ediyorum
bildiriyorum tabi ki. hem kendim için hem de başkaları için doğru bir davranış olmaz mı? şikayet etmek en doğrusu bence.
Çöpe atmaya yetkin yok. Uyarırsın, dikkat etmezlerse şikayet edersin.
Tarihe pek dikkat etmiyorum ben 😂 bizim burada da hiç öyle ürüne rast gelmedim zaten
Ben gördüğüm zaman önce çatarım sonra bir güzel şikayet ederim.😄
sadece BİM den alışveriş yapıyorum diğer zincir marketler hiç iyi değil
Zara'da çalıştığım için bu konuda çok dikkatliyim, tarihi geçmiş ürünleri hemen gösterip geri çeviririm.
hey gidi memleketim o çok değerli güzel güzide bir şehirdir ama adı çıkmış. ön yargı yüzünden lekeleniyor sadece
Artık gördüğüm hiçbir şeye şaşırmıyorum yazık günah ya
1 gün geçmişse anal yapıyorum mesela süt şişesiyle falan
Görevliye gösteriyorum
Yetkiliye gösterip bilgilendiriyorum hemen
Personele söylüyorum kaldırıyorlar
Kasaya götürür reyonu kontrol ettiririm
Macro center da tarihi geçmiş ürüne denk gelmedim
Şikayet ediyorum
Söylüyorum ben
Şikayet ve uyarırım
Şikayet ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?