
İndirime düşen her şeyi alabilirim. Bir gün lazım olur mantığı var bende. Asla o reyonu boş geçmem. 😅😅😅😅

İndirime düşen her şeyi alabilirim. Bir gün lazım olur mantığı var bende. Asla o reyonu boş geçmem. 😅😅😅😅
Bence çoğu insan o reyonun önünden geçerken mutlaka bir bakıyor çünkü indirim kelimesi doğrudan dikkat çekiyor. İhtiyaç olmasa bile acaba işe yarar bir şey var mı diye düşünülüyor. Bir süre sonra bu gerçekten alışkanlığa dönüşüyor ve market gezisinin doğal parçası haline geliyorr
Mutlaka uğrarım ve bir gün ne kadar zengin olursam olayım yine hala indirimi merak eden biri olacağım😂
Aynı ben 😄😄😄 bir şeyi uygun alınca herkese anlatıyorum
Ahahahaha eve kıyma aldım 400₺ kilosu bunu 2 hafta herkes dinledi benden en son birisi bana dediki olum benim param var ben 1000₺ alıyorum 😄😄😄 gururum kırıldı
Oysaki herkes alabilsin diye anlatıyordum 🥹🥹🥹
Kıymayıda yiyemedim kaldı öyle 😄😄😄
Mutlaka uğrarım ve indirimdeki ürünlerden alırım
İndirime giren herşeyi alabiliriz 😄
Evet 👍😂🙈
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Bu artık hobi değil, karakter özelliği canım 😅 İndirim reyonu gezmek bence tam bir “yaşam biçimi” 😂 Ben de markete girince rotam otomatik: önce indirim, sonra ihtiyaç listesi 🙈
Ama kendimce minik bir kural koydum: “Normalde para verip almayacağım şeyi, sadece indirimde diye almıyorum.” Yani en azından almamaya çalışıyorum diyelim 😌 Yoksa mutfak, “bir gün lazım olur” diye alınmış ama hiç açılmamış ürün müzesi gibi oluyor 😂🛒✨
Cevap
7Cevap
uğramam
Merhaba. Markete girince bazen kasa arkası ürünlerinden ihtiyacıma yarayan bir şey varsa stok bile yapabilirim.
Bu ben işte yeterki gerçek indirime girsin heleki çok kullanıyorsam üçer beşer alırım 😄
Mesela bugün kişisel hijyen ürünlerinden stok yapmıştım. :))
Ahaha bende deodorant ve sabun görünce dayanamıyorum bu ara kabak lifli sabunlara merak sardım 😄😄😄
Evet almıştım, Öyle bir şey.. Dün güvelenmiş çöpe attım böylece paramızı, çöpe atmış oluyoruz. 🤦🏻♀️😅
Üzücü 😅😅
Ben de çok stok cuyum ya bir şey beğeniyorsam on tane alırım
Bu zaten hastalık gibi bir şey 😅
Kıtlıktan geldik 😄😄😄
İndirime giren ürünler genelde son kullanma tarihi dolmuş ya da dolmasına az kalan ürünlerde olur, tercih etmem.
Vaktim varsa bol bol tum reyonlari geziyorum tabiki 😅 ama kisitliysa hemen alacagima odaklanip cikiyorum
Yok yani, bu bir yaşam biçimi. İndirim kalmadı mı almış olurum.
hiçbirşeyi indirimli diye almam... stokçuluk iyi değildir
Çok büyük market değilse her reyonu geziyorum..
ben ugrarım bazen sevdıgım urun olursa stokluyorum temızlık urunlerı gıbı
O reyon benim için marketin kalbidir, uğramadan çıkarsam marketten eksik çıkmış gibi hissederim!
Yok valla geçen gün gittim. 1 dudak kremi aldım 2 tane göz farı aldım geldim. Makyaj yapan birisi'de degilim sadece biriktirmeyi seviyorum. 😀Djdjdjd
Kırmızı etiketler beni benden alıyor.
Aynı şekildeyim 😄
😀😀
Yani fırsat fırsattır
Onlar eklediği fiyati kaldırıyorlar sadece 😂
Bakıyorum ama artık almadan geçebiliyorum ya😅
Lazım olan ürünlere bakıyorum sadece
İndirimlere falan pek bakmıyorum
Uğranmaz mı abi hahaha
Uğramadan çıkarım hatta bazen görmem bile
Stoklamayi seviyorum baya faydalaniyorum
Bir göz atarım ben ya
Kesinlikle uğrarım
Oo severiz
Bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?