Kendimi arkadaş ortamlarında kaygılı hissedebiliyorum, rahatlamak için ne yapmam gerek?

Bunu nasıl aşabilirim bilmiyorum. Özellikle yeni tanıştığım kişilerle oluyor. Ama yansıtmıyorum bence. Kasıldığımı bir ben anlıyorum sanki. Ne önerirsiniz?

Kendimi arkadaş ortamlarında kaygılı hissedebiliyorum, rahatlamak için ne yapmam gerek?
Cevapla