Çok takıyorum herkesi herseyi dün calisma arkadasim benimle biraz konustu ve tum motivasyonum dustu. Kaygilanmaya basladim. 40 yasinda koca adam benimle yarış halinde gibi. Patronum beni cok seviyor cok begeniyor servis elemaniyim 25 yasindayim ben buraya gecici sureligine gelmistim ama 1 bucuk sene buraya insanlara patronuma cok alistim sevdim isimi. kaybetme korkusundan cok insanlarini bir daha gorememe kaygisi uzuntusu olustu. Hayatimda cok kisi yok bir isim ve evim o kadar ama cok alistim sevdim gitmek ya da birilerinin gitmesini istemiyorum. Bana dediki senin burada pek isin yok kimse cayda icmiyor toplasan 3 saatlik işin var halbuki oyle degil aksama kadar oturmadigim oluyor 5 katli ofisi duzene soktum kendi evime ozen gosterir gibi ozen gosteriyorum insanlarinada oyle seyler soyleyince kotu oldum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hersey kotuymüş iş olmazsa barinamazmisiz vs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer