Her şeyi ve herkesi çok takıyorum. Nasıl kurtulurum bu halden?

Çok takıyorum herkesi herseyi dün calisma arkadasim benimle biraz konustu ve tum motivasyonum dustu. Kaygilanmaya basladim. 40 yasinda koca adam benimle yarış halinde gibi. Patronum beni cok seviyor cok begeniyor servis elemaniyim 25 yasindayim ben buraya gecici sureligine gelmistim ama 1 bucuk sene buraya insanlara patronuma cok alistim sevdim isimi. kaybetme korkusundan cok insanlarini bir daha gorememe kaygisi uzuntusu olustu. Hayatimda cok kisi yok bir isim ve evim o kadar ama cok alistim sevdim gitmek ya da birilerinin gitmesini istemiyorum. Bana dediki senin burada pek isin yok kimse cayda icmiyor toplasan 3 saatlik işin var halbuki oyle degil aksama kadar oturmadigim oluyor 5 katli ofisi duzene soktum kendi evime ozen gosterir gibi ozen gosteriyorum insanlarinada oyle seyler soyleyince kotu oldum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hersey kotuymüş iş olmazsa barinamazmisiz vs
Her şeyi ve herkesi çok takıyorum. Nasıl kurtulurum bu halden?
Cevapla