Bu dünyaya ben fazlayım dediğiniz oluyor mu?

Siz ne olunca veya ne yaşayınca böyle oluyor. Benim her an her saniye. İnce düşünen, kimseyi kırmayan, empati yapmaktan yorulan, herkese çozüm arayıp kendine bir bok yapamayınca ve daha neler neler...

Bu dünyaya ben fazlayım dediğiniz oluyor mu?
Cevapla