Ben bu dünyaya fazlayım?

aşırı iyi niyetli biriyimdir. maddi durumum iyi değil. kızlara pek bakmam, yolda para bulsam sahibini ararım, bir çuval altın versen 1 ay sonra gelip istesen eksik çıkmaz, telefon bulsam sahibini arayıp veririm. kısacası çok iyi biriyim ve bunlar başıma gelse kuşkusuz bu şekilde yaparım ama bakıyorum da yarısından çoğu müslüman olan bu ülkede bir çok kişiye bu saydıklarımı saysak "Yerim içerim harcarım yurtdışına kaçarım" gibi kelimeler duyacağımız kesin. ben bu halimize çok üzülüyorum ve insanlara güvenim çokça düşüyor.. sebebi nedir sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
böyle düşünen insanlar azınlık mı sizce? kaçınız böyle düşünüyor?
Ben bu dünyaya fazlayım?
Cevapla