Ben bu dünyada fazlalık mıyım sizce?

Hiçbir şeyim yok yaşadığına şükret sen diyorlar. Ailem değersiz hissettiriyor, sevgilim beni hiç sevmemiş ırzıma geçmeye çalışmış biriydi. Geçmişim zaten ihanet dost kazığı dolu. Çocukluk aşkım beni başkası için bırakıp okulda zorbalamıştı benim ahımla 6 yıldır o kızla devam ediyor nişanlandılar hala çok mutlular büyük ihtimalle evlenecekler. Kronik hastalığım var uyanamıyorum derin uykuya dalamıyorum ruhum ve bedenim hep yorgun. Ailem milyoner ama beni zerre sevmiyorlar zırnık koklatmıyorlar. S. Git senle mi uğraşacağız diyorlar. Fitne fesat Aişe apartmanında hastalarla yaşıyorum?
Ben bu dünyada fazlalık mıyım sizce?
Cevapla