Her şeyi çok kafaya takıyorum olup olmadık şeylere üzülüyorum ne yapmalıyım?

Birinden bir hastalık duyunca günlerce ona üzülüyorum başıma gelirse ayrı uzuluyorum olup olmayacak hastalıklar aklıma geliyor anne babam için ayrı üzülüyorum saçma ama elimde değil resmen olmayanlar şeyler için üzüntü haline giriyorum lütfen dalga geçmeden yardımcı olur musunuz? Anksiyetem de var ama geçmiyor hayatım böyle nasıl ilerleyecek?
Her şeyi çok kafaya takıyorum olup olmadık şeylere üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla