• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

İroni nedir, kinaye nedir, ayıp ne demektir? Neden başkaları ne der düşüncesinden çıkıp kendi düşüncelerinizi yazmazsınız? (Sayfa 2)

Romeooooo
Romeooooo Takip Et
Guru Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
İroni nedir, kinaye nedir, ayıp ne demektir? Neden başkaları ne der düşüncesinden çıkıp kendi düşüncelerinizi yazmazsınız?
Cevapla
Nedir Soruları Sevgi Soruları Yorum Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

113

Cevap

107

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu zamana kadar hiç eksilemedim seni, aksine artı verdiğim çok oldu..
    Artı vermemde ki etken yeri geldi cevaplarını beğendiğim için, yeri geldi kimseyi takmadan kendi düşüncelerinin doğrultusun da yorum yaptığın için, el alem ne der bana düşüncesi olmadan cevap verdiğin için takdir ediyorum açıkçası seni, sen yine böyle devam et, el alem ne düşünürse düşünsün..

    0
    1 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      teşekkürler =)

      Yorumla
  • beafitt
    beafitt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Seni çekemiyolar :) gizli kullanıcıların çoğu Romeooooo diyo başka bişey demiyo, çok fazla denk geliyo

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Eksiyi hakedene hakettiği cevabı verdiği için değil yaşam şekline göre değil kendinden farklı uç düzey sert eleştirilerde bulunduğun için yiyorsun, ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol, cevapların egonu yaptıkların bedenini tatmin ediyor senin, aykırı düşünce değilsin bana göre

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bir keresinde eksi sayını görüp üzülmüştüm. O zaman belirtmiştim zaten görünce artılıycam diye. Öyle de yapıyorum.+ - işin dalgası da hakaret etmek çok yanlış. Kimse kimseyi tanımıyor burda. Durduk yere kin güdüyorlar. Her konu için geçerli. Bu siteyi gereğinden fazla ciddiye alan çok. Takma bak eğlenmene.
    İroni diyince benim aklıma sheldon geliyor:p :)

    0
    1 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      :P :P :P

      Yorumla
  • Cadııı88
    Cadııı88 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Hiç eksilemedim bence seni :) bence yorumların gayet yerinde.. artı verdigim cok oldu.. takılmamaya çaliş.. şöyle düşün mesela.. meyve veren ağaç taşlanır.. relax ol..

    1
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Tesekkurler :)

      Yorumla
    • Cadııı88
      Cadııı88
      +1 yıl

      :-)

      Yorumla
  • Makunouchi
    Makunouchi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kardeş ben senin yorumlarına müdahale edenlerden değilim ama bu siteye sarfettiğin enerjiyide takdir ettiğim söylenemez. Dikkat çektiğin bariz ama bundan hoşlamıyorsan benim yaptığım gibi eski hesabı siler baştan başlarsın olur biter. Yanlış anlama olmasın üstüme almadım sadece soruna cevap verdim.

    0
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Ekside sorun yok ben küfür edilince üzülüyorum :)

      Yorumla
    • Makunouchi
      Makunouchi
      +1 yıl

      Küfrü kendine yakıştırana başka da bişey yapamazsın zaten. iş oraya geldiyse içgüdü saldırıya sürükler.

      Yorumla
  • VFreaks
    VFreaks Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    bakıyorumda ego yine tavan yapmış
    https://www.sanzeren.com/gif/iplemez.gif

    7
    0 Yorumla
  • MeStAnE
    MeStAnE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cahillik ve yobazlık okuduğun okulla ölçülmez dostum. Bogaziçi değil istersen Harvard Üniversitesi mezunu ol beynini değiştirmedikten sonra her türlü harran üni mezunusun..

    8
    0 Yorumla
  • noooname
    noooname Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    zeki olman ironiyi bilmen :D veya diğer tüm seyler senin yaptığın yorumların insanları incittiği gerçeğini veya gereksiz bir yorum olmadığını göstermez sen bir kere ben kafasından çık farklı olmakla ironi yapmak arasındaki farkı bize anlatma sitenin tek boğaziçilisi sen değilsin. mr romeo sen senin meselen popüler olmak ya da olmamak hepsi bu :)

    1
    0 Yorumla
  • kralicenurr
    kralicenurr Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 518 cevap paylaştı.

    Cok mu takiyorsun kafana nedir?

    Kendi dusuncelerini yazmakta ozgursun, cunki ben oyle yapiyorum.

    Eksilerini çoğu zaman goruyorum.. Tum samimiyetimle soylemeliyim ki görüşlerin bana ters olmasina ragmen gecip gidiyorum. Genel olarak pozitiflikten yanayim. Yani;(+)++++++++:))

    0
    0 Yorumla
  • Joystick
    Joystick Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    at yalanını inananı zkeyim. o değil de cidden boğaziçinde okuyan adamlara hakaret oluyor

    11
    0 Yorumla
  • Secretgardenblood
    Secretgardenblood Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    İnsanlar hep kendileri gibi insanlar görmek ister.
    İroni kendini zeki sanan insanların yaptığı bir ignelemedir, benim de en nefret ettiğim insancık topluluğu demektir..
    Gelelim eksilemelere sen ne kadar düşünceden dile getirmekten ozgursen onlarda ozgurler...

    1
    0 Yorumla
  • elalor
    elalor Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ahmet Davutoğlu da Boğaziçi mezunu diyip susuyorum.

    6
    1 Yorumla
    • Cephe
      Cephe
      +1 yıl

      Helal :D

      Yorumla
  • xxxibgdrgn
    xxxibgdrgn Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    sanırım önyargıları ve anlayamadıkları için :D bir de seni savunan kızları sen yakışıklısın diye savunuyor sanıyorlar, yok daha neler :DD boşver kendin olmaya devam et, yorumlarını, sorularını okumaktan keyif aldığım birisin ;))

    1
    0 Yorumla
  • mentalist1
    mentalist1 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Senin ve ekurilerinin varligi başlı başına bir ironi zaten, cümleler yok hükmünde.

    4
    2 Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      Boşa yazmışsın. Onlara çok daha ağır edebi dilde yazman lazım. Bizim basit ve zeka geriliği ürünü olan dilimizi anlamıyorlar.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      ay zorla kendını engelletın ya cocuk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Selam.. çok nadir girer siteye pek takılmazdım son bikaç günde ismini sürekli yorumlarda gördüm ve acayip Sayıda eksi gördüm dikkatimi çekti ve yorumlarını okudum.. Kendi bildiğini kimseden korkmadan ve yalakalık yapmadan ifade ediyorsun ben takdir ediyorum seni.. takma eksileri doğrular ağır gelir bazen ;) iyi akşamlar

    0
    1 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Tesekkurler

      Yorumla
  • Namı_Diger
    Namı_Diger Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 606 cevap paylaştı.

    burada sitenin verdigi bir ongoru olarak kalmis bosver. Herkes bir cumle dese kimi icin sapik kimi icin abaza kimi icin ise yobaz oluyorsun. Millet ne der ifadeleriyle soyutu kazanmadik mi zaten. bir siniftaiki kisi yanlisi soylese toplumda dislanir miyim ifadesiyle dogruyu soylemekten dislanir oluyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • soulflyangel
    soulflyangel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    bizim insanımız başkası ne der düşüncesinden çıkamadığı ve genelde başkası için yaşadığı için geri kalıyo işte hep kendini geliştirmekten.. o yüzden dediğin kelimelerin anlamı ya da asıl kullanılacağı doğru yerler uzak gelebilir kimilerine

    0
    0 Yorumla
  • sinemy20
    sinemy20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Hahaha, okul mevzusunda takiliyor insanlar dimi :))) Cok iyi anliyorum seni :D Bn de bu tur durumlarda tıp okudugumu soyledigim zaman ayni tepkileri aliyorum, hatta daha dogrusu daha fazla tepki aliyorum :D

    0
    5 Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Hacettepe ingilizce var van tip var cerrahpasa ingiolizce var erciyes tip var :D which one

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Sifa tip var fatih tip var :( baya var l*n dgxfzsfsafafaaf

      Yorumla
    • sinemy20
      sinemy20
      +1 yıl

      haha bu kdr yeterli, ifsa olmaya gerek yok :))) Sen which one'sin? @w8forrme

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Ben itu insaat im :D 3700 kusur du mf3 ben bezmialem yazdim sadece burslu tip onu da oylesine yazdim :D gelmeyince arkadan itu insaat geldi

      Yorumla
    • sinemy20
      sinemy20
      +1 yıl

      Hmm anladim :)) Neyse o da iyidir :) Bn meslektas sandim da ondan :) Daha iyi olmus bnce, kendini kitap uzerinde curumessindir biz gibi :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ironinin de dozunu kaçırmayın sevilen bilinen birisin tadını kaçırma biraz efendi olmak çokta zor değil şu arkadaşın remember çıplak kadın fotosu atmıştı yorumuna sende destekledin bence hiç hoş değildi

    6
    0 Yorumla
  • babyfaceXO
    babyfaceXO Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Ironi soylenmek istenenin tam tersidir tipki senin yogun eksilere maruz kalman gbi kinaye ustu kapali laf sokmaktir ayip utanilcak ve hosgorulmeyen davranis :)

    0
    5 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • babyfaceXO
      babyfaceXO
      +1 yıl

      www.google.com.tr/search senin kiz sanirim fake fikri :)

      Yorumla
    • babyfaceXO
      babyfaceXO
      +1 yıl

      Fikri nerden cikti ya. d

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      hahah biliyodum :D

      Yorumla
    • babyfaceXO
      babyfaceXO
      +1 yıl

      Fake değil diyodun senin icin arastirdim ve buldum 😀

      Yorumla
  • OnrMe
    OnrMe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kardeşim şunu dısardan bir göz olarak söyleyım ironiyi fikrini savundugun ıcın yaparsın anlarım ama seninki artık zamanla bu kavramdan çıkıp dogallıgını kaybetmıs benım gördüğüm bunu yapma amacın tamamen dikkat çekip ilgiyi üstünde tutmak başkada birşey degıl yanılıyorsam söyleyın kendıne bu soruyu sorup durust bir sekılde hayır dıyebılıyorsan tamam eyv saygı duyarım bundan sonra

    1
    0 Yorumla
  • Lazzkiizii53
    Lazzkiizii53 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    Benim cevabım şıklarda yok, ne yapacağız şimdi?
    Sevdiğimden artılıyorum ben. :)
    Gelmeyin şu çocuğun üstüne bu kadar.. :)

    1
    1 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      ahh eyvallah =)

      Yorumla
  • İsviçreliii
    İsviçreliii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    seni bilmiyordum ama bazen çok eksilenmiş bir yanıt görünce ben de eksiliyorum. genelde eksilerim zaten. seni de eksilemiş olabilirim. bundan sonra aklımdasın. eksilemem romeo.

    1
    0 Yorumla
  • mojita
    mojita Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    o zaman sana şöyle söyleyim. ben adam öldürsem benim ne zararım olur bundan? özgür irademle ve istekli olduğum için yaparım. peki eğer kimse benim insan öldürdüğümü bilmiyorsa benim zararıma olan bir durum mu var? işte bazen her insan konuşur ama düşünemez.

    2
    8 Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      Hemen eküriden eksiyi yemişsin :) Helal

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      @Sapientiaestpotentia düşünemeyen insanlar düşünen insanları sevmezler.

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      @Romeooooo bu arada ben Ankara sosyoloji mezunuyum ve ısparta kamu yönetimi terkim. cehalet diploma ile değil sorgulamaktan uzak olan insana söylenir. bir fikrin yoksa bir bilgin vardır ama bir birgin varsa bir fikrin olmayabilir. senin sorguladığın ve yargıladığın cümleler toplumsal ve sosyal ahlak kurallarıdır. ahlakta doğuştan gelen bir savunma mekanizmasıdır. yani bana buradan mezun oldum cahil değilim deme. sana sapık diyenler varsa mutlaka bir nedeni olacaktır.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      Birader ben sana hiç cevap vermedım kendı kendıne konuşuyorsun sabahtan beri tamam siz kafanıza göre takılın =) azcık birşey benı tanıyan adam bunları konuşmaz zaten

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      ben sana yazmamıştım kendi aramızda konuşuyorduk ve editinden sonra cümleni sorguladım. cümlemde mantıksızlık varsa önce kendini sonra benim cümlemi sorgula. hiçbir şeyin cevabı tek değildir.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      oturur sabaha kadar senle kahve içerim kafa yapın benle aynı ama işte amacın laf sokmak ondan biraz soğudum bide cümleleri imla kurallarına göre hiç yazmam üşenıyorum ben

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      haha yok ben seni değil düşünceni eleştirdim zaten :) yoksa bir kız için bir erkeği bir erkek içinde bir kızı satmam. sosyal medyada insanlar çok aşırı duygular yaşıyor ve sen uzun süredir burada olduğun için kalp kırıklığı hissedebilirsin.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      dün bana gelen mesajları buraya sırayla koydum kimse bir kelam edemedi bana :D çünkü haklıydım

      sonra fotoları kaldırdılar zaten benı o mesajlardan sonra anladı coğu insan ben kinci bir insan değilim genelde insanlara küfür etmemek için engelleri, m

      Yorumla
  • Americann
    Americann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Herkes sana hasta, senin gibi olmak istedikleri için sen düzgün yorum yapsan bile kıskançlıklarından eksiliyorlar ;)

    0
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      teşekkür ederım =)

      Yorumla
    • Americann
      Americann
      +1 yıl

      Rica ederimm

      Yorumla
  • qu-eeN
    qu-eeN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sen çok ta farklı şeyler yazmıyorsun
    burada ki bir çok insanda özgür iradesiyle yazıyor ama kimse eksilemiyor onları
    siteye 2 haftadir geldiğim için senden neden gıcık kaptıklarını anlayamadim
    Baya sitede popüler oldugun için seni kıskanyor olabilirler.

    0
    0 Yorumla
  • DeLa35
    DeLa35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Valla ben seni tanımam etmem ama gördüğüm yerde eksiliyorum bir sebebi yok alıp veremediğim yok gelenek haline gelmiş artık :D

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tribe girmiş :D :D senin kadar boş ve gereksiz konuşanını görmedim.

    16
    0 Yorumla
  • Anti-Bakteriyel
    Anti-Bakteriyel Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    eleştirmem için herkesi iyi takip ediyor tanıyor olmam lazım onun dışında özel meziyetlerin zaten beni enterese etmez.

    1
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ganga şimdi sen (-) ye alıştın hepimiz biliyozki alışmamış kalçada don durmaz şimdi sen bizim (-) ye alıştın ya vermesek meraktan kuduruk olursun kesin dimi @ksalper

    1
    5 Yorumla
    • ksalper
      ksalper
      +1 yıl

      Ben de eksi istiyorum ya

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      @ksalper knk sana yakışmaz

      Yorumla
    • ksalper
      ksalper
      +1 yıl

      Eywallah dostum

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      Eyv @ksalper

      Yorumla
    • kurugöt
      kurugöt
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • ffancifull
    ffancifull Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şahsen yorumlarının cogunu beğeniyorum, diğerlerinden farklı çünkü ve klişe olmuyor. Ha arada uyuz olduğum yorumlar da yapıyosun basiyorum eksiyi itiraf edeyim :D

    1
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      :) :) tisikkirler

      Yorumla
    • ffancifull
      ffancifull
      +1 yıl

      Yalnız farkettim de sana iyi yorum yapanları eksiliyorlar şu an 😄

      Yorumla
  • Jösüiperdu
    Jösüiperdu Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne demişler kardeşim.
    #Bensöylediklerimdensorumluyumanladıklarınızdandeğil

    Sen söylede kim ne anlar neyi uygularsa boşver.

    1
    0 Yorumla
  • Aylin822
    Aylin822 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Birisine kesin reddettim seni demissin ya bu ks senin etrafinda mi donuyor bu özgüven nereden geliyor ayrica ukala birisin ve biz seninle hiç konusmadik al gizlide değilim :)

    3
    1 Yorumla
    • Muhammed34
      Muhammed34
      +1 yıl

      Ağzını seveyim senin

      Yorumla
  • Nehir61
    Nehir61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Boşver ya eksileseler ne olcak. Ama küfretmesinler yaa:(Geçen biri küfretti ne kadar sinirlendim biliyosun. Avukatın olurum valla :D

    1
    0 Yorumla
  • LYKIA91
    LYKIA91 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    valla kardeşim seni ne zaman görsem artılıyorum gerçekten içinden geleni yazıyorsun adamsın... kimseye yaranma derdin yok gerekte yok zaten...

    1
    0 Yorumla
  • zoruseverim
    zoruseverim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    bence eksilemenin nedeni özgür düşüncen ddğil insanlarla farklı düşünmen herkes özgür yazıyo bence yani sonuçta site ama sen kendi doğrularının olması bence çok iyii önyargıları yıkmak çokzorr romeoo

    0
    0 Yorumla
  • gelbiseveyim
    gelbiseveyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Bana kalırsa bunlar hep özgüven eksikliğinden. Yani kendi düşüncelerini yaz sen, eksileyenleri takmamaya devaam.:Dd

    0
    0 Yorumla
  • gksuu
    gksuu Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    Farklı olanı insanlar sevmiyor herkes kendileri gibi olucak duymak istemedikleri şeyleri söylediğin için belki de eksiliyorlar:))

    0
    0 Yorumla
  • melisaa92
    melisaa92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hiç eksilemedim senin yorumlarını sevmedikleri için değil, kıskandıkları için yapıyor Bence çoğunluk çünkü bir gülücük dahi koysan eksi yağıyor :)

    0
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      teşekkürler =)

      Yorumla
    • melisaa92
      melisaa92
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • yaramaz666
    yaramaz666 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Bogaziçi menzunu olman senin çok kültürlü iyi olduğunu gösermez kardeşim

    12
    3 Yorumla
    • yaramaz666
      yaramaz666
      +1 yıl

      Kardeşim bogaziçi menzunu burada 7/24 takılmaz işi olur gücü olur :))

      Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      Boğaziçi mezunu askerliğini yapmış 23 yaşında kızlar soruyorda memur. Hangi ara okul bitti hangi ara askere gidip geldin. Uzun zamandırda burada faal askerde de mi giriyordu acaba?

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      @yaramaz666
      @Sapientiaestpotentia
      17 Yaşında üni başlar ( senın gibiler 20 yaşında başlarlar kafaları ağır işlediğinden )

      17 + 5 yıl : 22 yaşında üniyi bitirirsin
      1 yıl yedek subay olarak askerlik : 23 yaşında olursun ( senın gibilerin beynı ağır işler uzartırsınız)
      24 yaşındada hem üni mezunu + askerliğini yapmış olursun

      Son olarak google earth dan evımın 10 lu kordinatına kadar verdim biride gelmedi

      Bide sen kimsin ki ulan sana kendımı ispatlıcam şakir toplu engel

      Yorumla
  • UzunAdam92
    UzunAdam92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Kank al benden sana bir +1. Zekası yetmıyecek ınsanlara bişeyleri anlatmaya çalışman hoşuma gitti :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ahh Romi Romi.. Sence yaptığın ironiyi anlayacak olsalar, burada kelimelerle cümlelerle bir Einstein havası taslayan insanların göz önünde bulunması mümkün olur muydu.

    0
    7 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      neden gizlisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden olmasın? Say ki bir nick yazılı orda, farketcek mi Romi.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      nickini gördüğüm an engellicem zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden ki://// o niye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden dedim ama?

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      uyus oluyorum gizlilere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir ben miyim ama sanki:(

      Yorumla
  • TırtılKızz
    TırtılKızz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben eksilemiyordum ama bundan sonra romeooooo yu eksileyeni eksilerim artık 😁

    0
    2 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      haha eyvallah kankaa :D

      Yorumla
    • TırtılKızz
      TırtılKızz
      +1 yıl

      Biri eksi atınca gel beni bul kanka 😀😁😄

      Yorumla
  • SnKkts
    SnKkts Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    eksilemeyin şunuda sussun.
    bide boğaziçi hangi bölüm? asdhf

    4
    0 Yorumla
  • kazhin92
    kazhin92 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Eksilerin sebebi çok belli ki ben hiç eksi vermedim açıkcasi pek takmiyorum seni. Erkekler kıskançliktan veriyor kızların ilgisini çekiyorsun diye. Kızlarda sana mesaj atıp karşılık alamadiklari için eksi veriyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • aşkıvirane11
    aşkıvirane11 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Gizli kullanıcı olarak cevap paylaşmadım. Gizlenmediğimiz zaman yazdığımız şeylere genelde kötü yorumlar geliyor gizli yazsak cevap bile vermicek şahsiyetler var anlamadım gitti zaten bazı insanlar çok tuhaf

    0
    0 Yorumla
  • cicili-bicili
    cicili-bicili Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Yazmanin da bir adabi vardir. Ogrenmeniz gerekiyor.

    5
    0 Yorumla
  • ferhatDmR
    ferhatDmR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    atom bombası bile böyle patlamadı... adam haklı beyler bir kıza güzel deyince kız güzel olmuyor biz sapık oluyoz :)

    1
    0 Yorumla
  • Amoun
    Amoun Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Hiç eksilemedim ama bundan sonra saygımdan eksilerim üstat :)

    1
    0 Yorumla
  • kmlyaaa
    kmlyaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    hangi toplumdan bahsettiğimize göre değişen bir olgu, topumun genellinden çıkarak aslında çok da bireysel tanımlar

    0
    0 Yorumla
  • verammm
    verammm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    kendi adıma söyliyim daha farklılıkları kabul etmeyi öğrenemedik farklı bir açıdan bakmayı ön yargılarımız sanırım hiçbir zaman yıkılmiyacak

    1
    1 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      aynen haklısın =)

      Yorumla
  • Odzillaa
    Odzillaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Konuşmak istesen hepside seninle konuşur kardeşim :) insanları ben artık kafama takmıyorum, unutma kıskançlık başkasının balını kendine zehir etmektir..

    0
    0 Yorumla
  • neo-ist
    neo-ist Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl

    Bence saydığın sebeplerden hiçbiri senin eksilenme sebebin değil.

    1
    0 Yorumla
  • umudumaşk
    umudumaşk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    dürüst olayım başta ben de senin için ön yargılı düşündüm fakat yorumlarını okuyunca aslında ne kadar içten ve de doğru olduğunu ve ve ve de 12'den vurduğunu görünce ben, utandım be kendimden:DDD

    0
    3 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      haha teşekkürler

      Yorumla
    • umudumaşk
      umudumaşk
      +1 yıl

      bişey değil hadi:D

      Yorumla
    • umudumaşk
      umudumaşk
      +1 yıl

      yahu niye eksiliyonuz beni bakim?:DD
      ben romeonun yandaşı değilim yaw:DD

      Yorumla
  • TürkBirAdam
    TürkBirAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    o degilde ben bisey farkettim sitenin kizlari tarafindan sana bir yavsama egilimi var sayin erkek arkadaslar ondan eksiliyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • derinruh
    derinruh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    Ben çok yeniyim kim bu romeo niye sevmiyolarmis sevilmiyosa neden populermis dur ben bir bakip ta geleyim :) hic bilgim yok

    0
    1 Yorumla
    • derinruh
      derinruh
      +1 yıl

      Way arkadaş ya sana yorum yapmakta eksiye sebebiyetmis...

      Yorumla
  • OlurÖyleArada
    OlurÖyleArada Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Tek amaclari siteden gitmen herhal. Onlara bunu yasatma.

    0
    3 Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      sensız gitmem :P

      Yorumla
    • OlurÖyleArada
      OlurÖyleArada
      +1 yıl

      Gidersen napacagimi biliyorsundur.

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      evet canım =)

      Yorumla
  • defnedeha
    defnedeha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    sen takma kimseyi kendi doğrularınla aynen devam çünkü sen busun sakın değişme :)

    0
    0 Yorumla
  • yelliz
    yelliz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Yakışıklı oldugundan kiskaniyorlar kizlarin sans ilgi gostermesinden rahatsizlar ve eksiliyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Anketler > İroni nedir, kinaye nedir, ayıp ne demektir? Neden başkaları ne der düşüncesinden çıkıp kendi düşüncelerinizi yazmazsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden böyle oluyor hepsini okuyup fikirlerinizi yazar mısınız? 2 cevap verildi
Sizin yazdığınız düşündüğünüz kendinize göre aforizma ya da özlü sözleriniz var mı? 7 cevap verildi
MMutlu hissetmeye neden olan bir düşünce yazar misiniz dostlar? 11 cevap verildi
? Neden böyle tüm fikirlerinizi yazar mısınız? 5 cevap verildi
Yazmak benliğin ve başkalarının keşfi midir? 3 cevap verildi
Sana iyi gelen ama başkalarına mantıklı gelmeyen şey nedir? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨