AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
@Romeooooo anlamadığım Ks'den kime ne ispatlamak zorundasın, bugün varsın yarn yoksun boşver kadro salla gitsin sonuçta hayatını bu site üzerinden kuracak halin yok ya
İnan sana mesaj atacaktım biliyor musun dün aklımdaydı unuttum :) Kardeş kusura bakma seni her gördüğümde eksileyesim geliyor diye.. Hakkını helal et tanımıyorum ama seviyorum la.. Pompaya devam :)
Eyvallah eksiler için :)
kardesım senı eksılınce onlar...
https://www.youtube.com/watch?v=eZEp1gI1uakGuzel yazmissin kardeş tebrikler. bir arti benden sana.. ancak bu günun sorusundan sora bir 3 ay sora daha bir boyle patlama yaşarsin gibime geliyor:))
bundan sonra onlara inat her gördüğüm yerde (+) liycam seni
Ben sevdiğimden eksiliyorum Romeo :( :D ayrıca eklemek isterim ironi dediğimiz karşıt anlam savunmadır düşünce özgürlüğü değil canımsin :)
:) :)
Kaç aydır her yerde karşıma çıkıyosun Romeoo :) içimden eksilemk geçiyor neden bilmiyorum ama sevdigimden inan :)))
Artı at artı :)
Eskileyesm geliyoo ama :))
kimdir nerden çıkmıştır bu romeo? atarı kimedir derdi nedir?
Fazlasıyla katılmakla birlikte TDK dan bir haber olanları da kınıyorum.
Cekilmemezlik ve ayari vermelerinden dolayi eskilere dayandiklarini dusunmekteyim. Dobra düşüncelerinden ve tutumundan ötürü gördüğüm yerde arti oy atiyorum yorumlarina. Senin varligini kaldiramayanlara aldiris etme. Boşver.
kendımı bu ıronının bır parcası gıbı hıssettım sana gıcık olanlar benım nıckı sevıyor anlayamadım sevdıgım bır fılmın adı dıyede defalarca yazdım senı tanımam burada tamamen tesadufı bır durum
bende sana bitiyorum =)
eyvallah dostum karsılıklı)
Hep o gelen mesajlari on kisiye atmadikya ondan bu haldeyiz iste...
of feysten alıntı yapma bari sövsen daha cok mutlu olurdum
;) soversem eksi geliyormusss hahaha ;)
Tamam tamam kizma;) Benim kanimca sen surekli her seyin altina yorum yaziyorsun ya kendin gibi olarak insanlar ne dusunur ne eder demeden bundan dolayi insanlar ister istemez cekememezlik durumuna dair giriyor. Ben hic kufur ettigini gormedim gercek konusmak gerekirse. Sorun senin kendin gibi olman elalem ne der diye diye yasamaman. Ve bu cok guzel bir huy. Ve devam et kendinden hic bir zaman taviz verme guclusun cunku
teşekkürler =)
Rica ederim dusuncelerim bunlardi...
Daha once hic eksilemedim seni cabuk derya haric de :)
derya haric :D
:):)
Fakirler ölsün @deryadan :D
Bakkalla hava atiyor tehhh :D
Kizmaz kizmaz is ustundeyim anlayislidir :D
Olur
bende o dediğin kesimdenm etrafımdakilerin düşüncelerini göz ardı edemem benim yaşadığım ortam byle ben byle yetiştm her insanın yaşamına göre deişen bir yargı:)
Kesinlikle haklısın hatta bu burada değil ülke olarak bir sorun kimse görüşünü söyleyemiyor herkes bilmeden etmeden yargılıyor
evet aydınlanın kankiler
Şekilci olduğum için şıkkını eklememişsin hacı reis.
Ondan.
Sen böyle iyisin Romeo. Iyisin zekisin adamin dibisin
ironi ve ironik fransızca değilmi? ve alaylı , alay etmek anlamında bir kelime diye biliyorum.
Valla ben sevdgmden eksiliyorum :D sende eksileri takmıyosun sanıyodum ama baya dert olmuş
seni ilk defa gördüm o da eksilerden dolayı :) sanırım senin ünün bu :)
Aklıma mantığıma saçma gelince eksilerim akdi taktirde her cevaba artı veririm hemen hemen.
ahh romeo romeo adına skeçler okutup bana bu saçma ses kaydını yaptıran romeo, ne gerek vardı bu kadar kusursuz olmaya ve ne gerek vardı gönlümü çalmaya.. vocaroo.com/i/s1jm8L5ABfm8
Ohaaa
daha iyilerini yapabilmek isterdim
Bu hangi romeo oluyor :)
sensin senn
Cok cok şaşırdımmm
güzel şeyler beklenmedik zaman da gelirmiş :)
senin incide bu ve benzeri tarzlarda baya tutmuş bir veya birden fazla yazı dizin olduğunu düşünüyorum
Sanali ne kadar ciddiye aliyomussun ya yorma kendini o kadar kimseye kendini ispatlamak zorunda deilsin ki
Cok dikkat cekiyosun biraz ondandir eksilemek. bazende a bunu herkes eksilemis hadi eksi rekoru kirdiralim filan bence. kultursuz durmuyorsun ayrica.
Bende dün sana arti vereyim derken yanlışlıkla eksiledim-ki kimseyi kolay kolay - '+'lamam.
Kusura bakma, söylemesem içimde kalırdı.
bir ara hesabımı kapatıp gidicem demiştin. İnanırmısın bir an çocuk gururluymuş be demedim değil. Ama aksini düşünmem çok geç olmadı. Or.. Tövbesi misali.
Bu kadar gocunduğunu bilmiyodum söz bidaha eksilemicem :D
Ne eksiledim, ne de şuku verdim panpa. Yorum atta şukunu vereyim :o
Böylece sitedeki kızları tanımış olduk. Artılayın artılayın..
İroni; kağıtlara ağaçları kesmeyin yazmak gibidir.
bu güzeldi
Edit: Cahillik yahut yobazlık okul ile belirlenmiyor. Okumuş eşek çok. (Nesnel)
Yok olum kizlar sana tapiyoya cekemiyo bu kofikler :D
Ben seni hep + lıyorum kanka:)) kıskanç zalımlar eksiliyor:)) ytü'den selamlar:))
"Seks" dedi eksiliyorum hemen. Sapık adam. (Libido: Bazı duyguların bastırılması ve değişik zamanlarda ortaya çıkması diye açıklamış frued amcamız)
Mantiksiz bir seyini gormedim gorsemde umrumda degil gercide
Madem insanlara bu konuda kiziyorsun
O zaman neden kiziyorsun?
yaşaasın özgür irade. o bu şu ne der ölsün. inandığım doğru yolda yurumeye devam. komunistler gidin ölün
Yazdiklarin goruslerime cok etki sagladi. Cok sagol. Zaten kendin gibi olmak cok onemli, en guzeli..
Milleti cok dalgaya aliyorsunuz. Sanki sizin ondan cok farkiniz var gibi
Sende her azına geleni yazıyon arkadaş, açık ve net sorunun bu senin (:
Öz ve samimi olduğun için yorumlarını begeniyorum, bu da bir gerçek.
Snaa bir sey diyen olursa bana gonder.
Tamam :)
la eksileniyosun sevinsene. benim gibi artıdan ümidi kesip eksiye bile razı olan adam olsan ne yapardın. ilgisizlikten ölecem.
Okumaya üşendim ^ ^ Bence seni sevdikleri için eksiliyorlar.
Bişi yazda eksileyek kanka. d
ne olmuş benim kuzenime neden onlan dalga geçtin ki şimdi :/// kaleci olmak ayıpmı?
Toplum baskısı diye birşey var romeo sen orjinalliğini koru kardeş :)
Az önce bir yorumda okudum ırkçılıkla tenzih edilmişsin umarım öyle değildir
Çoğu sevdiğinden eksiliyor boş ver dostum. Kafaya takmaya gerek yok. Özgün olmaya devam et.
sen neden kendini anlatmaya çalışıyosun ki boşver kim ne düşünürse düşünsün hayat boş ya böyle şeylerle zaman kaybetme keyfine bak ;)
Şan ben hep seni sevdim be sen Özgür düşüncene ön planda tutulacak bir adamsın harbi diyorum kardeşim
Kankaa ironi benim eski sevgilimdi kinayeye kacti şıllık :D
hahaha :D
Şimdi @deryadan a sorsak komsu kizi Şukufe derdi :D
Ben daha once hic bir erkekle ironi yapmadim terbiyesiz adsddasa derdim alpercim :)
Bak ya sabahtan beri yaptigin neydi mektupları yollaaa :D @deryadan
Yok sana mektup falan :):)
Ya sana yolladigim güller onlari ver bari :D @deryadan
Ben onlari sattim hayat sartlari:)
ben fakir degilim benim bakkalım var :)
kanka romeo kızcak bize bildirim gidiyor durmadan :)
ne işi kanka yapma
çekemiyorlar seni:) yoksa neyin noldugunu senden daha iyi biliyorlar...
Bende bisi var sandım:)
Sen dogru yolda olda varsin sanan egri sansin. sen kendini bildigin sürece dogru insansin..
Sen kendini bilmiyomusun milleti takma ne yaparlarsa yapsinlar
katılıyorum insan ilk düşündüğünü söylemeni rol yapmaya gerek yok. ç.
Onu bunu bilmem Zampara adamı severim adamımsın
Bu soru mu ya millet azıtmış :::)))
ne zamandır içinde tutuyordun bu volkanı
2 aydır =)
neyse sende rahatla bizde rahatlıyalım iyi olsun hoş olsun iyi geçinin kızlarla evladım kötü olmayın aaa
Doğruları Söylemek Her zaman iyidir :)
al artı snaa samet niye aeksi atıyoalr lan?
Soruyu eksileyemiyoz mu kardeş?
Cevab yazda eksiliyek kanka <3