İyi kalpli ve çıkarsız biriyim ama sinirlendiğimde insanları yaralarından vuruyorum bu huydan nasıl vazgeçilir?

Sonra da gizlice ben kötü biriyim diye odamda ağlıyorum

İnsanlar bana güveniyor ben ise zayıflıklarını ve yaralarını sonrasında koz olarak kullanmak İçin saklayıp canımı sıktıklarında bambaşka birine dönüşüyorum
İyi kalpli ve çıkarsız biriyim ama sinirlendiğimde insanları yaralarından vuruyorum bu huydan nasıl vazgeçilir?
Cevapla