Sonra da gizlice ben kötü biriyim diye odamda ağlıyorum
İnsanlar bana güveniyor ben ise zayıflıklarını ve yaralarını sonrasında koz olarak kullanmak İçin saklayıp canımı sıktıklarında bambaşka birine dönüşüyorum
İnsanlar bana güveniyor ben ise zayıflıklarını ve yaralarını sonrasında koz olarak kullanmak İçin saklayıp canımı sıktıklarında bambaşka birine dönüşüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aynı ben ve kalbim çok kırılıyor
Çünkü ben iyi bir insanım
Kötü bir insan miyim acaba ben diyorum
Evet hani o an sinirden kalp kırıyorum ama sonra kalplerini kırdım diye üzülüyorum
Aynı bende
Sonra sen kötü bir insansın diyorlar
Bu gerçek kimliğimizi ortaya çıkarmanızı engelliyor bence
İnsanlar zaten hep kötü tarafını görmezler mı genelde
Bu şey gibi
Arkadaşın bir şey ister
Sürekli verirsin ona
Bir gün vermeyeceğim
Dersen
Bak kötü insan nasıl oluyorsun
Ben kendimce çocukken fazla kalbim kırıldı diye bence bu kötü kişiliği savunma mekanizması olarak var ettim ve her kalbim kırıldığında çocukluğumdaki gibi savunmasız kalmak yerine atağa geçiyorum artık ama bilmiyorum yinede bence kötü bir şey
İnsan ilişkileri bakımından kötü evet
Ama bu senin kötü bir insan olduğunu sonucuna varmıyor
Dediğim gibi bu gerçek kimliğini engelliyor
İçindeki seni bununla kapatıyorsun
Bende aynıyım
Ve destek almayı düşünüyorum
Çünkü bu beni rahatsız ediyor
Evet kesinlikle bende destek almayı düşünüyorum tamam dediğin gibi kötü biri olmayabiliriz gayet normal bir durum olabilir ama böyle şey gibi kendimi sahte hissediyorum hep içimde kendimle çelişkideyim
Ve bu mental açıdan yorucu
Aynen öyle
Emin ol sana kötü birisin diyenler kendileri
Masum değiller
Ve ben onlara baktığımda
Kendilerine bakmaksızın başkalarını yargılamaya alışkın haline getirmiş veya bundan mutlu olan insanlar
Emin ol o insanlar masum değil
Senden daha fazla kötülük etmiste olabilir
Teşekkür ederim ☺️ umarım huzurlu günler seni bekliyordur tedavi konusunda vazgeçme kesinlikle iyi gelebilir iyi günler dilerim
Çıkarcılar yani genel olarak onu demek istiyorum
Sende sana da iyi günler günün iyi geçsin
Sende vazgeçme
İnadına vazgeçme
Vazgeçmeyeceğim 🤗
Sana güveniyorum
😊 bende vazgecmeyeceğim
Bence vazgeçme bu huyundan
Neden
Sen değerin en iyisini veriyorsun karşındaki kşilere sinirlenme sebebin seni kullanmaları oluyor ve sende yaralarına basıyorsun sadece ufak bir cezalandırma oluyor hakediyorlar yani
Doğru beni anladığın İçin teşekkür ederim
Nasıl anladın bu kadar
Açıklayıcı ve net konuşmuşsun bende senin karakterin gibi bir karaktere sahibim
Anladım peki sence hiç mi eksisi yol bu durumun
Eksisi var çevrende çok insan olmaz DOĞRU insanlar olur ve iyi bir hayatın. Hayata karşı güzel tecrübelerin olur
Hm ben 18 yaşındayım ve hiç arkadaşım yok herkese zaman veriyorum ama sonra çıkartıyorum çünkü senin dediğin gibi doğru insanlar değiller acaba bir gün arkadaşım olur mu diye düşünüyorum merak ediyorum mental açıdan yorucu bir şey yaşamak istemiyorum bazen ama içimden pes edip doğanın güzelliklerine göz yummak istemiyorum ve çabalayıp duruyorum
Merak etme doğru insanlarla güzel vakitler geçireceksin zamanla olacak bunlar
Mutlu oldum 🤗
Yay Burcumusun sen
Hayır ikizler
Akrep burcu musun sende?
Hayır
Geçemezsin o haydan ölene kadar senle
Ama kötü bir şey
E ona yapck bise yok haketmeyen laf yemez dimi
Doğru
maalesef
Huylu huyundan vazgeçmez 😃😀
Dertletlesmek istermisn