Kurşun döktürmem lazım çok nazar var çok 😎😎😇😇😬🤦♀️😂

Kurşun döktürmem lazım çok nazar var çok 😎😎😇😇😬🤦♀️😂

Sakarda değilim, nazarada gelmiyorum.
Kişisel fikrim, hayat etki tepkidir, ne ekersen onu biçersin.
Birde şu sakarlık mevzusunda hayata konsantre olmak, çok şey düşünmeye çalışmamak ve sade düşünüp sade yaşamak gerektiğini düşünüyorum.
Melek koymuş (ince mesaj alındı)😬😂
Umarın o bıçağı karnına saplarsın. Şovalyeler için onurlu bir ölüm demektir. 😂
Kurşun döktürmek bizim soydan gelen bir gelenek var bilir misin? Gel bana, kurşun dökeyim. Geç şuraya 👉🏻🤕💥🔫🔫 bak oldu, kökten çözüm 😎
Ayrıca nazar konusunda tek sorun bence sensin. Çünkü kendi kendine nazar değdirme potansiyelin var gibimsi 😬😂😂
Ya benim kurşunlar sahibini vurmaz. Eee ne demişler, "kurşun sahibini tanır" -şu an uydurmuş olabilirim, güzel uydu-
Yani Serap, melekler nasıl olur diye bilgimiz olmasa belki yutturursun ama yok yutmadım. Hem sen uçabiliyor musun? 10. Kattan atla, uçarak gel buraya tamam inanırım. Belki sen atlayınca kanatlar refleks olarak çıkacak yerinden. Deneme yanılma ile öğrenmiş oluruz. Atlasana 😬😬
Çakma melek mi oluyorsun? Yoksa Çinliler gibi yan çar falan mı oluyor nasıl? 😬😂😂
😂😂 2 dakikada ne yaptı bak
Şeytani yönüm ile cehennemde odanı hazırladım Serap 😂
Muhteşem terasın ile muhteşem yanardağı şelalen hazır seni bekliyor 😂😂
666 oda 😂
Teşekkürler meleğimsi insan 🌸
Zorla ağzıma alıştırdın ya 😃
Yaa bi git yaa bak yalnız bir yerde yanılıyorsun ben meleğim demiyorum, meleğimsiyim diyorum. Oraya da astral seyahatlr gelip kabus gibi çökecem
Şurada astral seyahat dediğini yeni gördüm 😃
Sen astral seyahate çıktığında, kendi bedeni görür, korkudan tekrar bedenine geri dönersin 😂😂
Sakar bir ruh canlandı gözümde 😂😂
Senin şansızlığına duvardan geçme gibi özellikler senin ruhunda kapalı olduğunu düşünsene 😂😂
Uçarak duvara kafa atarsın😂😂 sonra yine bedene dönersin 😬😬😬
Ruh hastası moduna giriş yaptın 😂😂😂😂 Bu sefer ben sesli güldüm. Devlet geçerim diyor hahahah
Madem Casper dedin, Casper üzerinden örnek verecek olursak, bacalardan geçerken bacada sıkışıyor Casper 😂😂😂😂
Yine benim dediğime geldin işte 😂😂😬
Neyse sen astral seyahat yapta görelim 😂
Eminim geçmişte denemişsindir
Pişisik yeteneklerin diğer kişilere göre 1 adım önde.
Bunu kullan. İyi niyetle kullan 😂
Yok kötü niyetle zaten kullanmam. Ama rüya telapati falan bıraktım bu işlerle uğraşmayı. Astral seyahate izlediğim bir filmdem aşırı merak sardım ama hiç daha denedim bir kere meditasyon yaparken bir şey hissettim olur gibi oldu 😳hemen gözlerimi açtım😬😬😂ama bi gün mutlaka deniycem 😬😬😂
Serap, olması için çaba gösterir iken belirti verdiğinde niye korkuyorsun? 😬😂😂😂
Zaten yapma amacın o değil mi 🙃
Tamam. Benim eve gelir isen Bubi tuzakları hazırladım sana 😃 paldür küldür yerlere yapışırsın 😬😬😬😂
😂😂😂😬😬😬
Sakarım demiyor da nazar diyor ya 😂😂
Artık kabullen bak sen sakarsın 😂
Biz degıl sen çıkardın 😂 düz yürürken ayak koparmak nedır ya 😂
Hala nazar diyor , çıldırıyorum ya 😂😂
Sen tut koca yeğen ayağın üstüne düş.
Çayı da dış güçler üstüne döktü zaten 😂
O kadar sakarlık yapıyorsun ki normal hatırlamaman 😂
Nazardan tilki mi ezilir ya 😂😂😂
Valla ben yapı olarak genellikle pratik hızlı ve dikkatliyimdir.. Kolay kolay sakarlık falan yapmam ama bazen yaptım mı da hepsi peş peşe gelebiliyor.. Nazara da inanıyorum bu arada.. Bazı insanların cidden koruyucu gözlük takması lazım ahsh 😂 Keyifli akşamlar..
Şevket geldi aklıma 😂😂 hımmm ne güzel soru keşkem benim olsa ahahha
Cevap
22Cevap
😅😅 sakarlığım tutar kafama bir şey takarsam
Nazara inanmadığım için dikkatsizim diyelim
sen kendine nazar etmezsen kimse nazar etmez sanki:) bilemedim
Nazar'a telefonda -Geliyorum, az kaldı 2dk sonra ordayım" demeye kalmadı, bir düşmek ki, kendime çelme taktım resmen. Ağzım burnum hep kan.
Nazara geliyorum bence, olmadı şöyle nazar değmesin eğilsin alem dizine diyenimiz :D hep bundan kaynaklı böyle.
Bunların hepsi nazar :D
Bence nazara geliyorum ama anneme göre sakarım. Nazara gelmek annelere özgü bir durum çünkü djdjd
Sakarlığım yoktur.. Mesleğim gereği çok dikkatli olmak zorundayım..
Buna rağmen nazar da çok değer..
Eğer agrım varsa veya yorgunsam çok sakar olurum ama onun dışında sakar değilimdir.
Nazar nazar birisine uyup kurşun döktürdük ne saçma iştir🙂
yıldızım düşük..
evlenme kararı verdiğimden beri bir ameliyat iki trafik kazası 4 tane de dişim kırıldı :)
Nazar diye bir şey yok, kendi sorunlarımızı birine yükleme isteğinden doğmuş bir şey sadece, tesadüfler olabilir şanssızlık olabilir. Bunun çözümü de yoktur beklemekten ve kendini düzeltmekten başka
Nazara geliyorum
Prensesler nazara gelir 😂
Ne münasebet hep nazar 😂
Hem sakarım hem de nazara geliyorum.
çok sakarım ben ya :/
Nazar nazar sakar değiliz :)
Nazara gelirim
Daha çok nazarlara geliyorum. 😄
Her ikisine de denk geliyorum
Nazar nazar. Kurşun döktür kuzum sen
Ben birazcik sakarim galiba
Ben direkt sakarım ya 😪
Galiba nazara geliyorum
İşte benim hassas noktam
3 defa düşme tehlikesi atlattım bugün düz yolda
Nazara gelmişimdir.
Bana nazar falan değmiyor da çok sakarim ya
Sakar değilim şükür
Sıçratmadan dökün kral aman
nazar göze inanırım . gözleri çıkacısalar
Sanırım sakarım ama nazarda değiyor olabilir.
Sakarım
Nazara gelirim
Malım ben
Sakarım
Sakar 🤦🏻♀️
Tamamen nazar… 🙃
Nazara bence
sakarım
Şakayım
Nazar var nazar
Nazara çok geliyorum
Sakarım
Sakar değilim ama tuttuğu zaman da tutuyor.
Yok yaa bildiğin sakarım ☺️
hepimiz nazarlıyız hiç sakar olur muyuz :)
nazar heral
Nazar diyelim
Nazar nazar
Nazarsakarım canım
Sakarım
Nazara gelirim
Nazar 😂
değilim.
Nazara geliyorum
Her ikisi de
Nazar nazar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?