Siz kıyas mı yapıyor sunuz, kıstas mı alıyor sunuz?

Kıyas yaparken :
"Ben yapamıyorum o yapıyor."
diyerek yenilgiyi baştan kaybediyor insan.
Halbuki kıstas almak içinde bolca ilham barındırır.
"O yapıyorsa bende yaparım."
Kıyas yaparak kaybetmektense,
kıstas yaparak deneyipte kaybetmek en güzeli.
Siz kıyas mı yapıyor sunuz, kıstas mı alıyor sunuz?


Siz kıyas mı yapıyor sunuz, kıstas mı alıyor sunuz?
Cevapla