Selammms
Sizce sakar mıyım yoksa nazara mı geliyorum? anneme yine bir yemek takımı borçlandım bu nedir arkadaş ya :D


Selammms
Sizce sakar mıyım yoksa nazara mı geliyorum? anneme yine bir yemek takımı borçlandım bu nedir arkadaş ya :D


Nazar o nazar sakarlıktan değil 😝
Diii mi bence de sjjs
Sakarım sakar. Öyle böyle değil hem de. Herhangi bir şeyi elime aldığım an düşürüyorum. Kağıt para, peçete gibi çok hafif nesnelerde bile bu böyle. O yüzden nazar falan diyemeyeceğim. Bu resmen sakarlık.
Bunu kabul etmiyoruz 😂
Yok kağıt para ve peçete de düşüyor ise kesin nazar shsj 😅 kabul et mademsi
Ellerine değmiş, biri demiş ki bir gün :D ne güzel para tutuyor bu kadın sjdjd ondan öyle oldu
:D
Hep nazara bağlıyorum ama içimde yatan bir sakar olduğunun da farkındayım 😄
Yok yoook. 90% nazardır o
Çok pis sakarım kazayla adam öldürebilirim o derece 😀
Lotus Yanyana gelmeyelim :D iki sakar shdjs
İki kat tehlikeli oluruz güzelim altı üstü 😂
Katil olabilme potansiyeli var :D ben zaten bizim için değil çevremizdekiler için korktum shss
Hahahha 🤣 koptum.
Teşekkürler 💋
Rica ederim 😙💕
Cevap
28Cevap
Aa yok hep nazara gelmekten, ne sakarlığı...🙄😄
Evet işte bana bunlarla gelin djdjs
Sakar değilim ama nazara kem göze çok gelirim. Ayrıca öyle bir söz hiç duymadım
Şimdi duymuş oldun :D
Eh yok artık başka? Sanki yemek ısmarlıyor sjdj
Sakarlıkta nazar boncuğu olsundu :D
wowww :D eyvallah
Nazar var mı bilmiyorum ama gözüm fena değiyor.
Öyledir
Renkli gözlülerin nazarı daha çok değiyormuş. Gerçekten öyle bir şey var mı sence
Benim nazarım değmiyor. Bilemem
🙄🙄 Yeterli diyorsun. Ehh çekimi alayım o halde ben
😒 al çekinme
Hiç çekinmem. Yeter ki istediğim olsun
Sakar değilim, nazara belki arada bir geldiğim olmuştur. Ama o da nadir olur.
Nazara gelmem nazar bana gelir 😃
Sakar değilim nazara da inanmıyorum. şanssızım sadece
nazara geliyorum 🤪😬 aynı şey yaşım içinde geçerli yaşlanmıyorum yaş alıyorum 😬🤫😂😂😂 şaka şaka sakarım ben 🥺
“Alıyorum”dan sonrasını okuyamadım :D
nazara geliyor olabilirim arada..
sakar değilim ama :)
Nazar canım sakarlıkta neymiş.. Aksine çok hamaratımdır 😄
Yanii sakarlığı kim uydurdu öyle :D yeni yeni icatlar
Aynen her gün bir şey çıkarıyorlar 😅 bu bizim bildiğimiz nazar işte 😜
Evet bildiğimiz tanıdığımız bize musallat olan Nazar :D
🤣🤣
Sakar değilim. Ama heyheylerim gelirse kırıp dökerim. 😀
Hee o ayrı bir dava :D onu ben de yapıyorum
O da ne sakarlık, ne nazarlık bişey..
Buna da terapi diyorlar zaten 😂
Kesinlikle öyle 😃
Hem kem gözlerin nazarı değiyor hem de azıcık sakarlık var.😅
Accuk ise tamam :D
Nazara gelirim genelde köm gözler düşman totosuna 😂
Annemden başka kimse benim sakar olduğumu iddia edemez, nazara geliyorum ben nazara 😄 eeee ne de olsa fıstık gibi hatunum 😌
Geçenlerde harbi bir nazara geldim aynada kendimi tanıyamadım şükür geçti🙏
Nadir olsa da sakarlık yaparım, ama üzerimde nazar da çok.
Sakar bir insan değilim.
Ama son birkaç ayımı kime anlatsam nazar var nazar deniyor. 😁
Nazar var.
Edeni bir yakalaraaaaaaam ……….
😀
Sakar kim ben kim, nazara geliyorum daha çok.
İkisi de diyebilirim ben tutunarak gittiğim için bazı düşecek şeyleri hep ileriye koyarım
hiç sakar değilimdir.. hep nazar hep nazar ;)
muhakkak arada sakarlık oluyor ama sakar şakir gibi değiliz
Bakın popon dağları devirdin değimi benimle vücut buluyor
jsjdsj :D
Bunlar hep nazar.
bazı günler yaşıyorum elım ayagım hep bır yerlere çarpıyor ((:
Sakar değilim. Nazara da gelmiyorum 😅
Arada gel, küsmesin :D
Valla birilerinin kaşı gözü değiyor ama kimin çözemedim henüz 😂 komple okutacağım kendimi o derece 😅
Kurşun döktür kaşı gözü değenlere, baştan aşağı kurşunlasınlar :D
Hangi türlü kurşunlasınlar bilemedim şimdi 🙄😂😂
Dom Dom kurşunu ile :D
Sen de vicdansız Sabuha gibi çıktın 😅
Çok şükür bunu ilk defa duymadım :D zalımın kızı, cadı, vicdansız sabuha :D hahsjs
Üzerine de "dikkât çarpar" tişörtü giy tam olsun bari 😄😄
Uyarmayı sevmem :D habersizce çarpar geçerim hsjdsj
😄😄
Bence sakarım vb. Olumsuz şeyler söyleme
Ama öyleyim
O zaman sakar olursun
Sakarsın işte sen de kabul et artık 😏
Değilim :D
Bu iltifat saylanmaz yalnız :D
Okay ✌️
Sakar oldugumu kabul ediyorum çünkü günde 20 kere biyerime çarpıp hasar veriyorum bunun nazarla alakası bile yok
Bence ben de de sakarlık var🥹
Öyle demiyoruz biz ona hep nazarı suçlamalıyız shjd
Nazar hep giymetlimiss jdjdjd
Tabii canım biz hiç sakar olabilir miyiz, olamayız 😅
Her ikiside mevcut sfhdj
Ne güzel bendensin 😃
Güzel kızlar çünküsü🥳
Nazara geliyorum 🥲
Müsait değilmiş sonra gel shdjs
Nazara inanmadığım İçin geriye bi tek sakarım 😅
Ben hep nazara gelirim 😎😂
Ikisi de degil
Genelde nazar değer bana
Hep nazara geldik heepp
Biraz sakar olabilirim yani 🤔
Nazara geliyorum.
Sakarım ve bekarım ayol
Nazara geliyorumdur😜.
Hep nazar heeep
Çokta dikkatliyimdir 😂
Pek sakar sayılmam nazara çok gelirim
Nazar çıkmıştır kesin
Evet
Hayır
Neye
Neye evet dediysen ona
Sen ne ara m oldun
Ohooo günaydın ya :D
Yeni farkettim. Sen gel hele 2 dk yamacıma
Niye ya
Düpedüz sakarım😂
Nazardır o nazar sjsj
Hadi öyle diyeyim de yumuşatayım biraz ajxjsjx
Evet yumuşacık olduk 😅
Nazara geliyorum.
Sakarım🙄
Biraz sakarlığım var
TNaza
Net sakarım
Nazar hepsi. 🤓
Sakar değilim, nazara da gelmem.
Çoğu zaman nazara geldik
İkisi de değil
Ikiside var
İkiside mevcut bende
Nazar inancım yok
İcmeden sarhoş olanlardanim😂
Sakarım
nazar nazar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?