Sizinde var mı küçüklükten kalan hala vazgecemediginiz eğlenceniz😄


Her markete girdiğimde kendime bonibon Alıyorum birde oyuncak araba koleksiyonum var arada bir yenilerini eklerim ama çocuk gibi oynamam onlarla 🙂
Size sataşmak😂😂özellikle mimi sevmiyor el kol şakasını ona satışıp vurmayı seviyorum, sana da gıcıklık olsun diye Sakız çiğenyip patlatmayı seviyorum 😂
😝😝😝
yüzmet suyla birbirni ıslatmak kovalamak yakalanmak bisiklet atv motor sürmek
Cevap
8Cevap
Duşta/banyoda köpük üflemek, saçlarımı örmek, patlayan şeker yemek
☺️🌸
Çizgi film izlemek
Çaya bisküvi bandırıp yemek😋😬
Hatta çaya bisküvi doldurup kaşıkla yemek de olabilir 🙈
Kesinlikle öyle , her defasında o eskileri animsamak bir de paha biçilemez 🌸
Çizgi film izlemektir sanırım ve evet hala yapıyorum
Senin ne?
Ne güzel :) Ankara'da mı yaşıyorsun?
Anladım, konuşmak ister misin biraz, çok sıkılıyorum...
Kardeşime laf sokmak sataşmak hala yaparım eğlenceli jsjsjsjs
Video oyunu oynamak bayadır oynamıyorum oynayasım var bazen çocukken oynadığım oyunları tekrar oynuyorum ama çok çabuk sıkılıyorum ya
Sağa sola salça olmayı severdim. Hala yapmıyorum sebeblerim var 😂😂 güzel bi sebeb
Bilmem olabilir aklıma gelmiyor şu an.
Sataşmak
Evet var nerelisin sen :)
lütfen rica ediyorum.
Yok.
Saklambaç oynamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?