Sosyal fobi ve asosyalim. Yaşamanın bir anlamı var mı?

Öyle yoruldum ki gerçekten çok yoruldum. İnsanlar çok sinsi ve uyanık ben bunu başaramıyorum duvara dönüştüm. Artık bir duvar gibiyim hislerim, hayallerim, hayat her şey yok oldu. Bomboş yaşıyorum. Beni bu hale insanlar getirdi. Dışlayarak, sevmeyerek, küçük görerek.
Sosyal fobi ve asosyalim. Yaşamanın bir anlamı var mı?
Cevapla