Keşke ailemin maddi durumu iyi olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum?

Bu yüzden öz güvenim yok yüzüm birazcık çirkin ve boyum kısa 1.70 spor yapmadığım için düzensiz beslendiğim için fiziğim berbat halde ailem ticaretle uğraşıyoruz maddi durumumuz iyi kendi mülkiyetimiz dükkanlarımız gayrimenkullerimiz var hayatım boyunca maddi problem yaşamadım psikolojik sorunlarım var genetik olarak ve yetiştirilmeden kaynaklı 24 yaşındayım öz güvenim yok

Keşke ailemin maddi durumu iyi olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla