Keşke fakir yoksul olsaydım yakışıklı olsaydım yanlış mı düşünüyorum?

Bilmiyorum psikolojik sorunlarımdan dolayı mı böyle düşünüyorum bakımsızım burnum yamuk kemerli sakalım seyrek yaşım küçük gösteriyor 23 yaşındayım boyumda kısa 1.70 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz var İstanbul’da evden dışarı çıkmak istemiyorum güzel kızları görünce eziklik hissediyorum ben nasıl erkeğim diye düşünüyorum belki biraz bakımla sporla iyi olucam ama elim kolum bağlı hiçbir şey yapamıyorum bu takıntılarım saçma mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke ailemin maddi durumu iyi olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu diye düşünüyorum yanlış düşünüyorum şükretmem lazım ama çok takıyorum kafama
Keşke fakir yoksul olsaydım yakışıklı olsaydım yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla