23 yaşındayım troll değilim yemin ederim ramazan ayındayız iş yerlerimiz var İstanbul’da kendi mülkiyetimiz şimdi yazan olur ne kadar zenginsiniz evet holdingimiz fabrikalarımız yok ama İstanbul’da değerli bir caddede mağazalarımız var babamın altındaki araba Mercedes e180 hava atıp gösteriş yapmıyorum şu halime baksanıza profil fotoğrafıma çirkinim boyum kısa 1.70 siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum ailem estetiğe bile karşı parada vermiyorlar bana 😡
Güncellemeler
+1 yıl
Troll değilim amacım gösteriş yapmak değil eziklik hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Her istediğim kıyafeti alabilirim ama yakışmaz diye almıyorum
Keşke ailem zengin olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum ben?
Normal standartlarda yaşıyorsun belli ki. Erkeklerde tip biraz zor düzelir ama kendi işini kurarak ve başarılı olarak belki bir şeyler yapabilirsin. Bazı kızlar başarılı erkekleri sever
Kendini çirkin hissediyorsun Ailene anlat ben kendimi değiştirmek istiyorum de estetik parası verirler Burun estetiği ve Boy uzatır madem yakışıklı olmak istiyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kendine güvenmen gerek kendinle barışık olmalısın herkesin kendine göre bir güzelliği vardır.
Baktın mı profil fotoğrafıma
Çirkinim
çirkin değilsin ki
Nasıl bir tipim var?
Iyi yani tarzını yansıtacak şeyler bulman lazim
Eziklik hissediyorum diyorsun da en başta sen kendini eziyorsun bu kafada zor biraz işin
Sence tipim nasıl?
İyi bir berbere gidip gülersen daha iyi olur bir depresyon hırkan eksik ne bu böyle öncelikle şu moddan çıkmalısın
Psikolojik olarak iyi değilim
Doktora git o zaman
İstanbul'da normal standartlarda yaşıyorsun. Zengin değilsin be kardeşim
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?
Normal standartlarda yaşıyorsun belli ki. Erkeklerde tip biraz zor düzelir ama kendi işini kurarak ve başarılı olarak belki bir şeyler yapabilirsin. Bazı kızlar başarılı erkekleri sever
Tipim nasıl?
Benim pek ilgimi çekmedi😕
Eziklik hissediyorum
At suratlı olsan
ve zengin olsan kimse kaçırmaz seni
Anlamadım?
İşte zengin olman iyi hadi iyisin
Tipim nasıl?
Tipin normal
Limuzin alabileçek kadar mı zenginsin
Çok şükürde limuzin ne ya
Tipin değişse düzelecek misin?
Boyumda uzun olsaydı
Ben de çok güzel değilim
Zengin değilim
Benim durumum senden daha vahim
Çirkin değilsindir
Ailen ne düşünüyor🤔
Böyle düşündüğümü bilmiyorlar
Kendini çirkin hissediyorsun
Ailene anlat ben kendimi değiştirmek istiyorum de estetik parası verirler
Burun estetiği ve Boy uzatır madem yakışıklı olmak istiyorsun
Beni görseydin yüzüme bakmazdın dimi boyum kısa 1.70
Benim de boyum 1.58 ben daha kısayım sen bana bakar mıydın
Fotoğraf atar mısın?
Yakışıklı ve uzun boylu olunca da para istersin bu döngü sürekli devam eder
Sence tipim nasıl?
Ortalama
Eziklik hissediyorum boyumda kısa
Saçma bence sonuç olarak eziklik kısa boylu çirkin olmak değil. Ayrıca çirkinde değilsin, bakımlı ve komik erkekler daha çekici geliyor kızlara
Bıktım senin şu sürekli kendini ezik hissetmenden
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?
Söyleye söyleye dilimizde tüy bitti ama sen bizi anlamamakta ısrar ediyorsun. O yüzden artık sana bir şey demicem
Tipim nasıl?
Iyi iyi iyiiiiiiii
Gerçekten mi?
Bu düşünceye sahip olman tiksinç
Ne dedim ki
zengin olsan seni havada kaparladı demekki digilsin tip te olmıyınca dogru düşünüyosun sütlü çikolatam
Bi defol git yalancı mı diyorsun sen bana
evet
Keşke yalancı olsaydım ailem varlıklı bir aile
seni kapmaları lazım dı niye böyle oldu
Öz güvenim yok dış görünüşüm kötü
Psikolojik sorunlarım var sosyal fobi anksiyete bozukluğu panik atak
evde kaldın desene
Evlenmeye hevesli değilim sevgilim olsunda istemiyorum olmadı zaten 23 yaşındayım
o kadar zenginsen estetik yaptır
Ailem bırakmıyor
sen özgür bi bireysin onlara ne
Elim kolum bağlı işte
“keşke daha zeki olsaydım” diyor musun arada?
Zeki olduğumu düşünüyorum
ah peki.
Zekiyim ben
para her şey kardeş
Değil
Bilemedim.
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?