Keşke ailem zengin olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum ben?

23 yaşındayım troll değilim yemin ederim ramazan ayındayız iş yerlerimiz var İstanbul’da kendi mülkiyetimiz şimdi yazan olur ne kadar zenginsiniz evet holdingimiz fabrikalarımız yok ama İstanbul’da değerli bir caddede mağazalarımız var babamın altındaki araba Mercedes e180 hava atıp gösteriş yapmıyorum şu halime baksanıza profil fotoğrafıma çirkinim boyum kısa 1.70 siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum ailem estetiğe bile karşı parada vermiyorlar bana 😡
Güncellemeler
+1 yıl
Troll değilim amacım gösteriş yapmak değil eziklik hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Her istediğim kıyafeti alabilirim ama yakışmaz diye almıyorum
Keşke ailem zengin olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum ben?
Cevapla