Kendi iş yerlerimiz mallarımız mülklerimiz olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım çirkinim boyum kısa 1.70 yaşım 23 öz güvenim yok iş yerlerimiz var İstanbul’da babamda Mercedes var bir kere bile kullanamadım siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
23 yaşındayım yaşımda küçük gösteriyor
Keşke zengin olmasaydık yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
benimde babamda mercedes var, bikaç kez al arabayı özgüvenin olur zaten sonra
Çirkinim boyum kısa ama bak profile tipime
sen çirkinim dersen herkes seni çirkin görür, tarzını değiştir şık giyin 😊
Bu tiple boyla bir şey yapamam
oo sen baştan kaybetmişsin ne desem boş
Sence nasıl bir tipim var nerelilere benziyorum bir ünlüye falan benziyor muyum?
Ne bileyim kimseye benzetemedim
Çirkinsin diyemiyorsun
bence destek almalısın
Alıyorum
Ben 22 yaş uzun boy yakışıklı sonuç:sap
O yüzden yanlış düşünüyorsun kanka.
Evet baya yanlış hem de
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?
Haklısın. Ama para daha önemli
Zengin olsaydım keşke
Allah başka dert vermesin
Tipim nasıl sence?
Zenginsin ama tipin iyi değil
Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın?
Kendime iyi bakardım.
Çirkin ve kısa boylu olunca öz güvenim olmuyor
Yapacak birşey yok sağlık olsun.
Bu tiple Mercedes kullansam anormal olur mu?
Hayır. En fazla havan olur ama tipin aynı kalır. Üzgünüm ama çirkinsin. Hoscakal kardeşim.
Öz güvenim yok işte dış görünüşümden dolayı lüksü kendime yakıştıramıyorum
Allah bir yerden almış işte
Merhaba sence ben çirkin miyim profil fotoğrafıma bakıp nasıl olduğumu söyler misin objektif bir şekilde alıngan değilim eleştiriye açığım
Zenginden yakışıklısın zaten wlxppwpslcm
Nasıl yani
Zengin isen bi zahmet bakım yap diyorum bakımlı olursan yakışıklıda olursun
Nasıl bir tipim var?
İnsan tipi var slwks iyisin iyi devam et böyle
İyisin iyi devam et böyle derken anlamadım senden bir şey ya
Yat uyuuu
Mercedes ne s clasmi
E180
Bende s serisini cok beğeniyorum