Keşke zengin olmasaydık yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum?

Kendi iş yerlerimiz mallarımız mülklerimiz olmasaydı yakışıklı ve uzun boylu olsaydım çirkinim boyum kısa 1.70 yaşım 23 öz güvenim yok iş yerlerimiz var İstanbul’da babamda Mercedes var bir kere bile kullanamadım siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
23 yaşındayım yaşımda küçük gösteriyor
Keşke zengin olmasaydık yakışıklı ve uzun boylu olsaydım yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla