Keşke zengin olsaydım diyen varmı?

... Olsaydım kesin boş ve gereksiz bir "ortam tanımazdım. Hayatımda varsa çıkarırım dediniz mi?
! Estetik yaptırır güzel spor yapar. Dikkat çekip Fazla güzel yakışıklı olmayı beklermiydin...
Kim nederse desin Kim ne söylerse söylesin😠
Hayat zenginler için çok güzel'keşke ben olsaydım
Ne kadar zengin Adamlar tanıdıysam rahat ve mutlu 😞😞

İnşallah olurum da olmuyorum
Sizde hem fikirimsiniz Kesin
Güncellemeler
+1 yıl
Rabbim beni keşke tez zamanda alsa da ölsemCennete gidemem gibi kesin
Keşke zengin olsaydım diyen varmı?
Cevapla