Keşke bende fakir olabilseydim, üzülmekte haklı mıyım?

Keşke bir gün fakir olabilseydim hahsha😅
Keşke bende fakir olabilseydim, üzülmekte haklı mıyım?
Güncellemeler
11 ay
Hayat gerçektende fakirlere güzel be 😅 yaşıyorşar bu hayatı ve hemde parası olanların iyi dedikodularını yapıyorlar
Keşke bende fakir olabilseydim, üzülmekte haklı mıyım?
Cevapla