Keşke fakir olsam?

Zengin olmak ne kadar iyi gözüksede o kadar’da iyi değil sürekli bir eğlençe içerisindeyim ve artik yani ne bilim sıkılmaya başlıyorum artik gerçekten benim de haz almam hayatimi yaşamam gerekiyor

Keşke fakir olsam?
Cevapla