Selamlar! 🦋 Hepimizin acı çektiği bazı zamanlar olur. Ancak kimisi bunu kendi içinde yaşayarak, sessiz sedasız atlatırken kimisi ise acısını paylaşarak, göstererek, haykırarak, herkesin duymasını isteyeceği şekilde yaşar.
Siz hangi taraftasınız? 👇
Acınızı içinizde mi yaşarsınız yoksa dışa vurarak mı?
Ben biraz ketum insanım. Kolay kolay acılarımı ve hüznümü belli etmem. Çoğu insan artık başkalarının acısından besleniyor. O yüzden paylaşmamakta fayda var bana göre.
Acımı içimde yaşarım. Kendi kendime atlatırım. Hatta o kadar içimde yaşarım ki insanlar şüphe bile duymazlar. Kendime gülecek bir şeyler bulurum ve dışarıya kendimi hep gülerken gösteririm. Kendi acımla insanların canını sıkmamın anlamı yok... Taşıyamayacağım kadar büyük bir acı ise değer verdiğim ve güvendiğim birkaç insanla paylaşabilirim tabiki. Ama genel olarak her şeyin üstesinden kendim gelmeye çalışırım.
Kim olursa olsun. Bana çektirilen acıdan asla vazgeçmem. Bana haksızlık edeni kim olursa olsun unutmam. Acımı içimde de yaşamam, dışımda da. Bana acı çektirenler ilahi adalet gereği bedelini öderler. Çünkü ben adalete tüm kalbiyle inanan ve ancak bu inancın verdiği sabırla sakin kalan biriyim..🍀🍀
Genelde içimde yaşıyorum. Aileme bile söylem çoğu şeyi.. Ama bazı durumlar var ki.. Sığmaz olur içime.. Haykırmasam başım belaya girer.. O yüzden ne varsa dökmek durumunda kalıyorum.. Çok da memnun değilim bundan ama işte..
İçimdeki cenazeyi kendi kendime kaldırım. surecin butun evrelerini hissederek yaşar. başkalarının puslu merhametinden medet ummaz. her seferinde kendi başıma toparlanıp ayağa kalkar. her ayağa kalkışım beni daha vicdanli daha sağ duyulu yapar. insanların iç hesaplarini kendi başıma kapatmak kadar guzel bir sey yoktur bana göre.