Acınızı içinizde mi yaşarsınız yoksa dışa vurarak mı?

Selamlar! 🦋
Hepimizin acı çektiği bazı zamanlar olur. Ancak kimisi bunu kendi içinde yaşayarak, sessiz sedasız atlatırken kimisi ise acısını paylaşarak, göstererek, haykırarak, herkesin duymasını isteyeceği şekilde yaşar.

Siz hangi taraftasınız? 👇
Acınızı içinizde mi yaşarsınız yoksa dışa vurarak mı?
Acınızı içinizde mi yaşarsınız yoksa dışa vurarak mı?
Cevapla