Acınızı dışa mı vurursunuz, içinizde mi yaşarsınız?

.
.
Dışa vurdukça çoğalabilir bence.
Patlama yayılmadan, içten halletme taraftarıyım ben.
Her ne kadar başarmakta, zorlansamda en azından deniyorum.

Sen, acını nasıl yaşarsın?
Acınızı dışa mı vurursunuz, içinizde mi yaşarsınız?
Cevapla