Acının etrafında mı dolaşırsınız yoksa içinden mi geçersiniz?

Her insan birçok sıkıntılı durumla karşılaşır hayatında. Bu durumdan ya kaçmaya çalışır ya da onunla savaşırsınız. Bana göre yapılması gereken ise acının içinden geçmek. Durum size göre nasıl, yüzleşebiliyor musunuz acı verici durumlarla?

Acının etrafında mı dolaşırsınız yoksa içinden mi geçersiniz?
Cevapla