Selammmmsss ✌️
hayırlı Cuma/Arefe günü dilerim herkese.
Eğer cehennem en nefret ettiğiniz şeyle yaşamak zorunda olduğunuz bir yer olsaydı, sizin cehenneminiz ne olurdu?

Reynmen🖤🚬
Kaç cehennem söndü içimde bilmiyorum
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Selammmmsss ✌️
hayırlı Cuma/Arefe günü dilerim herkese.
Eğer cehennem en nefret ettiğiniz şeyle yaşamak zorunda olduğunuz bir yer olsaydı, sizin cehenneminiz ne olurdu?

Reynmen🖤🚬
Kaç cehennem söndü içimde bilmiyorum
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Diğer dünyayı bilmiyorum ama bu dünyanın cehennemi gördüm..
Cehenemimde; yaptıklarıyla söyledikleri aynı olmayan, rahat ve geniş insanlar, piyon misali gezinenler olurdu..
Ama hiç de bunlarla yaşamak zorunda değilim.. Ben herkesten değerliyim çünkü..
Kesinlikle kalabalık. Kalabalık kadar nefret ettiğim başka bir yer yok...
Cehennem kalabalık olacak ama :D
İşte o yüzden cehenneme gitmemek için elimden geleni yapıyorum, gerisi takdir-i ilahi 😅
Hadi be, hadi bakalım 👏
Eig için teşekkürler :))
Rica ederim ✌️
Hayırlı Cumalar. Şimdiden hepimizin bayramı mübarek olsun. 🌺
Benim cehennemim, yüzsüz, yaptıklarından zerre utanmayıp hala da benimle muhatap olan insanlardır.
♥️😌
Cahil insanlar, yüzsüz, kendini beğenmiş insanlar ile. Allah korusun bu arada. 😃
Amin shshsh :D
Rica ederim 🌸
Cevap
39Cevap
Yalnız yaşamak
İlgisiz, boğuk, hayattan bir türlü keyif alamayan, sürekli bir mazeret bulup şikayet eden insanlar.
Allahım aralarında kafayı yerdim artık cehennem hiç gelirdi.
nefret ettiğim o kadar çok şey ve insan var ki
onlarla dolu olurdu ve bende onlara, bana yaptıklarına yaşattıklarına söyledikleri yalanlara arkamdan çevrilen dolaplara katalnıyor olurdum aslında olanı bile bile
Topunun canı cehenneme
😑
Gülüm neoldu bayram üzeri cehennem falan gönlü güzel cennet insan lütfen. cennet olsun insanların hergünü muberek bayram üzeri gönülleri ferah huzurlu günler inşallah 😊
Yüreğim yanıyor, sorularıma yansıyabilir
Üzüldüm ama gülüm yapma arkadaşım lütfen içini ferah tut yüreğin cennet pırıl pırıl bir insansın gül hep mutlu ol inşallah lütfen bak
:D cennetimi cehenneme çeviren benim. Rahat batıyor. Ama uzun sürmez dönerim ben eski halime
Ağız şapırdatanlar, karaktersizler, kendisi her türlü şeyi yapıp sadece karşıdaki'nin kusurunu görenler, bir kaç insan var hayatımdan atamadığım bu şekilde olurdu.
shshsh felaket 😅
Sabırsızlar cehennemi. 🙄
Sabırsızlığı hiç sevmiyorum, kendimde de var ama. Eğer öyle bir cehennemde yaşasaydık ortamdaki elektriği düşünemiyorum bile.😂
shsjsjs doğru yani onca sabırsız 😅
Hayatımda gördüğüm en ilginç sorulardan biri. Tebrik ettim
İşte şimdi cehennem daha bi cehennem oldu benim için. Teşekkür ettim.
Niye o?
Şöyle bi düşündüm, yanarken sevmediğin ayar olduğun insanlarla yan yana yanıyorsun. Orada hala çomak sokma derdinde. Yandığına mı yanarsın, bunlarla aynı yerde olduğuna mı..
Neticede ceza bu, yaradan böyle bir ceza uygun görebilir, bilmiyoruz.
Cenneti istemek için bi sebep daha işte. :D
Ah biz insanoğlu. Bakış açın güzel 👍
Teşekkür ettim. Bir kaç soruna denk geldim, ince zeka sorular soruyorsun tebrik ederim ben de.
Konuşmanın tartışmanın adabını ahlâkını bilmeyen geri zekâlı ya da cahil insanlarla konuşmak zorunda kalmak. Onlara laf anlatmak zorunda olmak.
söyleyemem zira ben okb hastasıyım muhtemelen konum ile ilgili şeyler ve bol bol böcek ve köpekbalıkları ile dolu olur
🔥Sıcak: Şimdi anlatığından başka olmazdı, anlayacağın.
Bir de ikiyüzlülerden, "münafık" dediklerimizden nefret ediyorum.
Agzini capirtadan insanlar, bagira bagira konusan insanlar bide bunlardan binlerce oldugunu dusununce deliriyorum🙄 iste bu cehennemmm
Kalabalık 😅 nefret ediyorum kalabalık olan her şeyden. İstediğim her an yalnız kalabilmek daha hoş
Korkuları insanın cehennemi olacak merak etmeyin. 😃 Benim cehennemim gereksiz yaşayan kesim olur. Allah korusun ve tahtaya vurayım. 😃
Çektiğim acı izdirap benim cehennemimdir, vicdan azabı acısından düşünürsem , hergun o cehennemde yanıp kendimi , soğutmaya kurtarmaya çalışıyorum..😌
len zaten su an ulkece cehennemı yasıyoruz .
Evli çocuklu turkiye de yaşıyor olurdum
Thats my hell
Dolmuş gecekondu hayyattann kopmuş insanların yaşadığı ıssız yer
Elvedalardan nefret ederim. Birine aldanmakta olabilir.
Kendimi fotoğraftaki kıza benzetiyorum.
Khaleesi.
Sıcak. Sanırım en nefret ettiğim şey sıcaktır...
Eh orası sıcak diye biliyoruz :D
eşcinsel ve feminist tayfayla aynı ortamda yaşamak, hiç çekilmez
anlaması kıt insanlar:))
sanırım
Hiçbir şey 😅 nefret ettiğim bir şey yoktur
Hayvan fobim var her türlü hayvandan korkarım.
Benim cehennemim çalıştığım iş yeri. Bu kadarı yeterli bence 😅
Anlayissiz insanlar
Kafamın içindeki susmayan ses ile.
Anksiyeteyle yasamak
Akrabalarla piknik
Millet vekilleri ile 😑
Anlayışsız insanlar
Sevdiklerimi paylaşmak
İyyy ayrımcılık olurdu🤮
Değersizlik hissi
Madonna ile yaşamak olurdu 😀
İşyerinde yaşamak 😑
Aklıma bir şey gelmedi ya
Akraba ortamihxhdhdejhdhf
@whereismymindamk lan kocama kalp atmis
Sanırım sevgisiz bir hayat
Balıklarla dolu bir leğen.
negatif enerji saçan insanlarr
Böceklerin içinde bir ben
Benim eski ayrıldığım iş yerim olurdu.
Kalabalik insan toplulugu ve saygısız kişiler
Cehennemin içindeyim zaten ateş yüreğimde
Sevmediğim. insanla birlikte olmak
Sahtekar ve kolpa insanlar
Ben herkesin cehennemi olurdum
Metrobusteki kalabalik.
Sevdiğimi başkasıyla görmek😢
Bilmiyorum o ne olurdu
allah yakınından gecmeği nasip etmesin
Zor bir soru oldu bilemedim 🤔😄
Türkiyede yaşamak yeterli :D
Kibirli insanlar 😑
🙄 çekilecek çile değiller
Zor soru
Aslında değil, nefret ettiğin bir şey düşün
Nefret ettiğim bir şey yok ki🙄
İnsan tipi?
İnsan tipi mi? Ben her insanın kendine has güzelliği olduğuna inanıyorum ama bak evlilikten korkarım, dünya güzeli de olsa korkarım. Bu olur mu ki🙄
Olsun bari
Çok iyisin kabul ettin😄
Sürekli dert yanan insanlar
Benimkide vurdumduymaz olanlarla 😒
Al birini vur ötekine
Taciz eden bunaltan eski sevgilim
merhametsiz, anlayışsız insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?