Siz de sinirli misinizKızlar Bir Adım Öne

Siz de sinirli misinizKızlar Bir Adım Öne

Trafikte sinirliyim.
Araç kullanırken yayalara sinirleniyorum. Yürürken araç kullananlara sinirleniyorum. Bisiklet sürerken de hem yayalara hem de araçlara sinirleniyorum. Trafikte her türlü sinirleniyorum.
Ülke sorunları, ekonomik durum herkesin psikolojisini bozmuz. 7/24 çalışan ve tayil yapma imkanı bulmayan insanların nasıl sağlıklı olmasını beklersin ki? Tabi ki sinirli olacaklar.
Cevap
72Cevap
Evet bende çok asabi ve sinirliyim.
orta doğu ülkeleri böyle. mutsuz olduğum için sinirliyim
Kim diyor bunu g zekalı beyin siz sal ak larr!
Sıkmasınlar canini benim
ama onlar eger siz sinirlenmezseniz gitmiyorlar sizi önce sinirlendirecekler ki o bir haber niteligi tasisin eh oldu sonunda da
Evet istemsiz olabiliyor nadir ancak her daim değil hatta eşim bana amma sakimsin bile der çoğu zaman
Ekonomimiz iyi olsa bizden uysal ve eğlenceli ülke olmaz ama hem ülke ekonomisi hem mülteciler bizi deli etti.
Hem de nasıl, fakat pasif agresif ilerliyorum biraz daha...
birincisi heralde meksikadır aşsdalsals düştüğümüz cehenneme bak
daha önceki görüşlerimi görseydin zaten direkt amateme yatırırdın beni
Türkiye sinir hastalarinin ulkesi gercekten.. bunun kanitlandigina cok sevindim duzeltmek icin harekete gecer herkes umarim yoksa ben de sinirlenicem :D
Bu anketi türk esnaf amcalar ve minibüsçü, dolmuşcu amcalar arttırmıştır kesin.
Hepsi sinir küpü mübarek , insanlarda dengesiz ve tabi ekonomi de problemli olunca gelde sakın kal. 😄
Ne sinirlisi laaan! Delirtmeyin lan adamı sinirli minirli değilim ulan anladınız mı!
(yazar burada oksimoron yapmıştır sakin olunuz :D)
Bakın ekonominin insan bünyesine etki ettiğinin tam bir göstergesi. Hep gelişmemiş ülkeler, para açlık çeken ülkeler.
Nedense hep ortadoğu ülkeleri var listede sömürülmüş haksızlık edilmiş savaşa sürüklenmiş ülkeler
Sakin biriyim, sinirlerimi yipratacak her şeyden uzak duruyorum. Bu sayede öfke kontrolüne hakim olmayı da öğrendim
Sinirlilik kızgınlık ve nefret olmazsa olmazlarım benim, zihnimde ateşli yükselişlerini her zaman korurlar.
sokağa çıkınca anlamıyor musun insanları?
haa pardon sen güvenli evinen çıkmadan yaşıyorsun değil mi?
Sinirlenirim ama belli etmem en fazla gülerim
Hayır değilim medeni insanlar öfkesine hakim olur, ülkelere bakınca da pek medeniyet göremiyorumm
İlginç, birinci sırayı nasıl kaptırmış acaba.
Çok da sinirli sayılmam.
Bende neden sinirliyim diyorum coğrafyada ötürüymüş
Evet sinirliyim. Ama yaşlandıkça biraz duruldum
fark pek yok ben işyerinde 2 kişi tokatlarsam ipi göğüsleriz
Ben sinirli değilim ama ülkeyi bu hâle getirenlere ve onlara oy verenlere öfkeliyim.
Şimdi sinirlendim işte birinci olmadığımıza.
Bilemiyorum Fuat, herkes çok gergin.
Öyle bir karikatür vardı. Atamıyorum şimdi.
Bir numarayı merak ediyorum cidden
Bence hata var bu araştırmada 😅
birincisi hangi ülke acaba
yok 1. Lübnanmış sonra Türkiye, Ermenistan Irak Afganistan diye devam ediyo 😀
yani türklerin çoğu sinirli bence ben sinirlimiyimmm hayır
Ülke sadece sinirli degil, kavgaci, gecimsiz insan dolu, siyaset yüzünden birbirini düsman gören akrabalar dolu ülke.
Ne siniri ya deli etmeyin beni sinirli falan değil ülkemiz ayağınızı denk alın 😂
vay arkadaş 1. olamamışız. biraz daha sinirlenelim arkadaşlar.
Lübnan 1. gidiyor
😂😂😂 Bu iyiydi
Büyük bir şey olmadığında gereksiz sinirler çok gereksiz.
bu yüzden nadiren sinirli oluyorum
Değilim. Ayrıca çoğu türk insanı sinirli olmakla övünüyor gibime geliyor.
Evet, sınırlı yapım var biraz.
hayır sakin biriyim. jhony sins soruma herkezi beklerim
Ben sinirli degilim AMA cidden SINIRLI olan biri de olabilirim
Adana ve Trabzon ülkemize baya puan katıyor olmalı bu konuda
1. olmalıydı :D
Valla ben sinir küpüyum şu bardak burada ne duruyor diye bile sinirlenebilirim. İki üç kişi dövüp tokatlasak liste başı oluruz. 😂
saçmalma mk ne siniri
O kesin kimseyle konuşulmuyor canım
Oldukça, bu yaşta sinir stres sahibi oldum
Yok canım kimse dokunmadigi surece kizmam uzak dursun millet kafi
Lan ne alakası var sinirli miyiz biz? !
Şu ortamda aksi nasıl mümkün olabilir
Çok kolay parlayabiliyorum bazen
Bu doğru bence
Ben bütün sinirimi kendime saklıyorum.
Değilim şeker gibi kızım ne siniri
Sonuçta 8 ülkeye sinirimiz var. Olur o kadarcık
Benim var yeteneklerim
Degilim desem yalan olur, güzel parlayip sönerim
Normaldir orta dogu gerilimi
Evet sinirliyim
1. Bile olabiliriz bence
Türkiye de hep kötü şeylerde ileride.
İnsanların dertten ski kalkmıyor ne diyosun
Vaay canına. Neyseki sinir yok.
Yok be bizim millet sakin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?