Türkiye dünyanın en sinirli 2. ülkesi oldu. Sinirli biri misiniz? Birinci sırada Lübnan var. Bence seneye birinciliği alırız, ne diyorsunuz? :)

Türkiye dünyanın en sinirli 2. ülkesi oldu. Sinirli biri misiniz? Birinci sırada Lübnan var. Bence seneye birinciliği alırız, ne diyorsunuz? :)

Aşırı sinirli değilim net ve açık biriyim o da günümüzde ters cevap olarak adlandırıldığından sinirli zannediliyorum. Ayrıca bu coğrafyada sıfır sinir gezmek imkansız zaten
Doğru
Çok ılıman oldum aetik
Sinirli değilim ama bazen gereksiz insanlar fazla sinirlendiriyor
Cevap
7Cevap
Ülkede millet birbirine bakınca sen bana niye bakıyorsun bakışlarınla tecavüz mi ediyorsun diye sinirleniyor millet ne bekliyorsunuz
Bilmiyorum ki
Bu ulkede ne baktin kavgasi yapan insanlar var... birinci olmadigimiza sasirdim acikcasi😂
seneye muhtemelen birinciyiz :D
😂😂😂
Belli başlı yerler hariç ( şehir olarak değil, semt olarak) halimiz ciddi vahim. Dünyayı gezen salaş bir turiste denk gelmiştim otagarda bavuluna yardim istemek için yanıma oturdu yemin ediyorum günüm güzelleşti gözlerinin içi gülüyor adamlarin
yani birincilikte Lübnan’a kaptırılmaz🤬 Bak sinirlendim yine
Çok sinirliyim sinirden dağı taşı gibesin geliyor
Sakin ol şampiyon
Durumlar ve şartlar sinirli olmaya zorluyo gerçekten evet
maalesef içimizdeki hainler kaos yaratınca insan sinirleniyor.
O kadar sinirli değilim ama sadece işler istediğim gibi gitmeyince patlıyorum
Kim yapmiş lan bu araştırmayııı😡😡😡😡😡
Ne alakasi var laaağğğnnn🤬🤬🤬😡😡🤬
Hepde külüstür ülkeler
Hemde nasılll😂😂😄
O derece :)
Ben doğuştan asabiyim koç burcuyum ben😎
Avrupa'dan ülke yok üzdü
Ortadoğulularin geninde var
Bu gen değil tamamen ahmaklik. Ortadoğu cahil bir coğrafya ve bunun hiçbir bahanesi yok. Kimse çıkıp demesin burada oyun oynanıyor. Bu coğrafyadaki insanlar herşeylerini satmaya dünden razı
@NujenZanistvan2 Ortadoğu dişil enerjiyle yaratıldı ama cahil erkekler kadınları bastırınca kadınlar kadınlığını yok saymaya başladılar. Erkek kendisi gibi olan eril kadından zevk alamaz sevemez anlaşamaz bu yüzden de erkekler erkekliğini hissedemeyince sinirli hale geldi artık gözü seksten başka bir şey de görmedi gariptir ama çok haklısın vatanını satıyorlar kimseden ses çıkmıyor kısacası akıllarını kaybetti bu insanlar.
Bunun eril olmakla alakası yok. Bu coğrafya erkeklerinde genel olarak gurur yok duruş yok fikir insanı olmak yok mücadele yok. Para için herşeyini verirler ve kendilerinin sebep olduğu zorluklar başlarına gelince zavallı ve güçsüz olduklarını anlarlar. O kadar zavallı ve rezil olurlar ki çevrelerinde kime gücü yetiyorsa ona diş bilerler.
@NujenZanistvan2 bende bundan bahsediyorum işte çok haklısın bu kadınlar da da var biliyor musun kaç kere yaşadım ama erkekler hep savundu beni öyle erkeklerden Allah razı olsun
Bir ülkeyi erkek satar kadın da yıkar. Ben bu coğrafyada yaşadıkça insanlara düşman olmaya nefret etmeye devam edecem
değişiyor
Evet
yaani eh
çok sinirliyim
Hayır değilim
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?