Annemin ailesi aşırı görgüsüz ve benden nefret ediyorlar, nedir bu akraba terörü?

Kıytırık bir yere çay içmeye gitseler en az 10 tane resim çekiyorlar. Elbette şu an karışmıyorum soruyorum ve özgür hayatları yaparlar ama buda benim Özgür düşüncem. Sürekli resim çekiyorlar. En basiti dışarıda yemek yemek onlar için lüks. Lüks yaşamdan haberleri yok. Ve benden nefret ediyorlar. Çok fazla düşünen birisi olduğum için genelde insanların ney yapacağını yalan söyleyip söylemediğini anlarım. Kısaca baskın bir karakterim yaniii. dayım kıskançlığına dövmüştü beni. Hala da nefret ediyorlar. Halbuki hiçbir şey bilmiyorlar ben konuşunca kötü oluyorum onlarla konuşmak istemiyorum mesela gelip konuşmaya çalışıyorlar sonra terbiyesiz ben oluyorum. Nedir bu akraba terörü? Onlar yüzüne erkek arkadaş bile yapmadım. Cidden iğreniyorum hepsinden
Güncellemeler
+1 yıl
Şey demek istedim baskın karakterim ve beni döven dayım manipüle edemediğinden sinir olup gücüyle ezmeye çalışmıştı… çocukluğumdan beri nefret ediyorlar benden ben ney yapmış olabilirim onlara yahu
Annemin ailesi aşırı görgüsüz ve benden nefret ediyorlar, nedir bu akraba terörü?
Cevapla