Annemle babama ve abime karşı istemsizce bir nefretim var?

Tavırları olsun, dusunce yapiları olsun, karakterleri olsun ve istemsizce onları gönülden sevemiyorum acaba

annemle babam ve abim daha farklı olsaydı nasıl olurdu? Diye dusunmustum ve bir ara bir tane (arkadaş olan) kiz

arkadaşım keşke ablam olsaydı ya da annem olsa diye dusunmustum bazende umarım ilerde canı gönülden bir sevgilim

olsa ve onun annesini ve babasını (varsa kardeşiyle ya da kardeşleriyle) kendi ailemmiş gibi yaşarım beni kendi

ailelerindenmiş gibi kabul ederler diye dusundugum oldu sizinde annenizle babanızı sevmediginiz oldumu?

Ve onlari sevmememin sebebi sizce ne? Ve bu arada onlar sayesinde sen şu an hayattasın onlar senin annenle baban

diycekler tek sıra halinde gitsin herkesin anası babası farklıdır
Annemle babama ve abime karşı istemsizce bir nefretim var?
Cevapla