Çok mu karamsarım yoksa gerçekler bunlar mı lütfen okuyun?

Ben bedensel engelliyim serebral palsiyim yürümüyorum sağ elimde de hafif kasılma var zor hareket ediyorum ve maalesef ki kekemeyim. Kendimi ağır bir hasta olarak görmüyorum zor da olsa kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum. Ama İşte karşımdakiler beni bazen özurlu gibiymişim gibi davranıyorlar dışlayanlar var bu bana çok koyuyor. Halbuki ben engelliğimle barışırım da hayat beni yoruyor. Açık öğretim okuyorum ama korkularım var ya bana memurluğu uygun görmeseler o beni çok korkuyor çünkü memurluk yapan engellilerin kolları güçlü dilleri de sağlam ya ben 😞😞😞 mucizelere inanmalı mıyım yoksa gerçeklerle yüzleşmeliyim
Çok mu karamsarım yoksa gerçekler bunlar mı lütfen okuyun?
Cevapla