
Başka yöntemleriniz varsa doluşun yoruma.

Kendi kendimle baş başa kalıyorum. Bir yerleri kırıp dökmüyorum somut olarak ama içimden kendi kendime verdiğim harabe büyük oluyor. Cok fazla acımasız konuşabiliyorum kendime.
Selamlar,
Genelde yine kendime kalıyorum. Bir duş almak gayet iyi hissettiriyor. Sonra çıkıp tek başıma müzik eşliğinde uzun bir yürüyüş yapınca oldukça keyifli ve mutlu hissediyorum kendimi. Birazda spor yaparsam bunlar bana terapi gibi gelebiliyor.
Öfkemin nedeni kendimse bir daha aynı yanlışı yapmayacağıma dair dersimi alıp yoluma bakarım.
Cevap
3Cevap
O zor kırıp dökmeden sakinlesmem ben😇
Kalp kırmayalım da ablacım 😐
Bilirsin ben kalp kırmam yol veririm.
En güzeli ablam 😶
Kendime değil hayata öfkeleniyorum
Kendime ceza vermek istiyorum ama, bunu nasıl yapabilirim biliyorum.
Kafanı daşlara vur 😅
Teşekkürler kardeşim iyi fikir.
Çok ani patlama yapıp deşarj olmuyorsam geçmesini beklemem gerekiyor.
Öfke meditasyonu yapıyorm youtobe dan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?