Kendinize çok öfkelendiğinizde olumsuzluktan uzaklaşmak için ne yaparsınız?

Kendinize çok öfkelendiğinizde olumsuzluktan uzaklaşmak için ne yaparsınız?
Hiçbir şey yapmamak ve oturup geçmesini beklemek mi yoksa öfkenizi bir şeylerden çıkarmayı mı tercih edersiniz?

Başka yöntemleriniz varsa doluşun yoruma.
Kendinize çok öfkelendiğinizde olumsuzluktan uzaklaşmak için ne yaparsınız?
Cevapla